برگزیده

درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا؛ موفقیت اینستاگرام IGTV

شاید تلویزیون اینستاگرام حریف جدیدی واسه یوتیوب به نظر برسه، اما نبود سیاست های شفاف واسه درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا، می تونه مانع موفقیت اینستاگرام IGTV شه.

هفته پیش بود که تلویزیون اینستاگرام (IGTV) در مراسمی رونمایی شد. اینستاگرام از جامعه ی کاربری جوونی بهره می برد و این موضوع باعث شد تا به فکر ارائه این سرویس جدید باشه.

موفقیت تلویزیون اینستاگرام وابسته به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا

کوین سیستروم، بنیان گذار و مدیرعامل اینستاگرام، در جریان رونمایی از تلویزیون اینستاگرام اعلام کرد که نوجوانان تعداد ساعات کمی به تماشای تلویزیون می شینن، اما زمان بیشتری رو صرف تماشای ویدیو در سرویسی مثل اینستاگرام می کنن.

اما سوالی که اینجا هست اینه که، محتوای ویدیوها در شبکه های اجتماعی و سرویس های پخش ویدیو به وسیله چه گروهی تولید می شن؟ باید گفت که تولیدکنندگان محتوا وظیفه ی اصلی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و سرویس هایی مثل یوتیوب رو رو دوش دارن.

سیستروم و سیاست گذاران اینستاگرام به دنبال اون هستن تا تولیدکنندگان محتوا در بقیه شبکه های اجتماعی رو به سمت اینستاگرام تی ایشون بکشونن.

شاید این ایده در اول ساده به نظر برسه اما اینستاگرام سیاست های درآمدزایی واسه تولیدکنندگان محتوا رو تشریح نکرده. پس ایسنتاگرام باید سیاست های درآمدزایی روشنی رو واسه این افراد تعیین کنه.

از جمله روش های مورد انتظار واسه درآمدزایی تولیدکنندگان ویدیو در اینستاگرام میشه به نمایش تبلیغات در اول یا اواسط ویدیو اشاره کرد. در این روش اینستاگرام درآمد حاصل از نمایش تبلیغات رو با تولیدکنندگان تقسیم می کنه. روش دیگری که می تونه استفاده شه، ایجاد دسترسی های اشتراکی واسه کاربران به منظور دسترسی به ویدیوهاه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   کاپشن بلند آستین بلند یقه خز زنانه سبز مانگو MANGO (ساخت اسپانیا)

منبع: recode