برگزیده

گلکسی واچ؛ ساعت جدید هوشمند سامسونگ با حسگر فشار خون

به گفته ی یکی از منابع معتبر، سامسونگ قراره ساعت هوشمند بعدی خود رو با نام گلکسی واچ و سیستم عامل Wear OS عرضه کنه.

حال این موضوع در جدیدترین اخبار منتشر شده مورد تأیید قرار گرفته و ساعت هوشمند جدید سامسونگ که شاید گلکسی واچ اسمشه به سیستم عامل Wear OS مجهز میشه.

گزارش جدید رو فردی به نام Ice universe که سابقه ی درخشانی در افشای اطلاعات درست در مورد اجناس سامسونگ داره، منتشر کرده.

این شخص مدعی شده که ساعت هوشمند جدید سامسونگ به جای داشتن نام عادی Gear، گلکسی واچ نامیده می شه. این ادعا از جهتی به طور کامل منطقیه؛ چون که سامسونگ همیشه در نام دستگاه های اندرویدی خود از «گلکسی» استفاده می کنه.

آیس یونیورس از رابط کاربری جدید هم سخن گفته که این مورد هم به طور کامل قابل پیش بینیه؛ چون در صورت به کار گیری Android Wear یا همون Wear OS اولین باری میشه که شرکت کره ای از این پلتفرم استفاده می کنه و طبیعتا تماشاگر تغییر و تنوع در محیط کاربری هستیم.

نکته ی جالبی که شخص یادشده به اون اشاره کرده، امکان امتحان فشار خونه. با این حساب گلکسی واچ اولین ساعت هوشمند سامسونگ میشه که توانایی اندازه گیری فشار خون رو داره.

سامسونگ پیش تر پتنت یه جور تراشه ی پایش فشار خون رو ثبت کرده بود و بعید نیس از همون تراشه در این ساعت هوشمند استفاده کرده باشه. مورد دیگری که آیس یونیورس در توییت کوتاه اما پرمحتوای خود به اون اشاره کرده PLPه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید گن ساعت شنی در تهران

پی ال پی در واقع نوع جدیدی از پروسه ساخت پردازنده س که باعث کوچیک تر و ارزون تر از کار درآمدن پردازنده می شه. همین کوچیک تر بودن ادعای بعدی آیس یونیورس مبنی بر به کار گیری باتری بزرگ ۴۷۰ میلی آمپری رو تأیید می کنه.

در مورد زمان رونمایی از گلکسی واچ صحبتی به میان نیامده و نمی توان نظر قطعی داد؛ اما این احتمال هست که در تاریخ نهم آگوست (هجدهم مرداد) و همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۹ تماشاگر معرفی گلکسی واچ هم باشیم.

منبع: zoomit.ir