برگزیده

سئو برای وبلاگ نویسان: چگونه می توان مقالات خود را بهینه کرد

مگر اینکه برای خودتان کاملاً بنویسید ، ضروری است که افراد علاقمند به خواندن مطالب شما بتوانند وبلاگ شما را پیدا کنند.

برای وبلاگ نویسان ، سئو ممکن است پر زرق و برق ترین موضوع نباشد. برای بسیاری ، این اصطلاح تصاویر محتوا پر شده از کلمات کلیدی را که برای خوانندگان نیست ، بلکه برای موتورهای جستجو نوشته شده است. برای دیگران ، سئو بخشی از خسته کننده اما لازم برای ارتقاء کار شما به عنوان یک وبلاگ نویس است.

بهینه سازی موتورهای جستجو طی یک دهه گذشته تغییر زیادی کرده است ، و SEO که ممکن است شما از سالهای گذشته با آن آشنا باشید – تکرار ثابت کلمه کلیدی ، عناوین “بهینه سازی شده” clunky و موارد دیگر – دیگر استاندارد طلای وبلاگ نویسان نیست.

درعوض ، سئو در سال ۲۰۱۶ با پیروی از چند اصل بهینه سازی ساده ، به مراتب بیشتر در ایجاد محتوای مناسب ، ارزشمند و تقویت آن است.

از نامگذاری و برچسب زدن تصاویر به گرفته تا ساختن وبلاگ شما به طور مؤثر ، فقط چند تغییر کوچک صورت می گیرد تا وبلاگ شما از غیرقابل استفاده به ساخته شده با رتبه بندی موتورهای جستجو در ذهن تبدیل شود.

این تغییرات کوچک و ساده می توانند تأثیر زیادی در ترافیک شما داشته باشند. در حقیقت ، چند ساعت کار سئو در وبلاگ پر ترافیک می تواند سالانه ده ها یا صدها هزار بازدید کننده از جستجوی ارگانیک را داشته باشد.

چه در مورد یک مکان خاص وبلاگ نویسی کنید یا فقط درباره زندگی روزمره خود بنویسید ، تاکتیک هایی که در زیر بیان کردیم به شما کمک می کند تا محتوای خود را برای جستجوی ارگانیک بهینه کنید و از هر مقاله ای که منتشر می کنید ، ایجاد ترافیک بیشتر ، درآمد بیشتر و قرار گرفتن در معرض بیشتر.

۱ ٫ با یک پلتفرم بلاگ نویسی جستجو دوستانه شروع کنید

یکی از مهمترین تصمیمی که شما به عنوان بلاگر تصمیم می گیرید انتخاب CMS یا سیستم مدیریت محتوا است. CMS بستر انتشار است که شما برای ایجاد وبلاگ خود ، اضافه کردن مطالب جدید و ساختار محتوای خود در یک وب سایت کامل استفاده خواهید کرد.

همه CMS ها برابر نیستند – بعضی از آنها نسبت به سایرین آسانتر است ، در حالی که برخی از موتورهای جستجو به مراتب بهتر از سایرین هستند.

برای بیشتر وبلاگ نویسان ، WordPress بهترین ترکیب از دوستی کاربر ، طراحی بهینه موتور جستجو و همه جا را ارائه می دهد. وردپرس به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی آنقدر محبوب است که تقریباً ۲۶٪ از کل وب سایت ها را تأمین می کند.

گزینه های دیگر عبارتند از Blogger و typepad ، که هر دو وبلاگ های خود میزبان را امکان پذیر می کنند. ۹۹٪ از زمان ، شما از WordPress بهترین نتایج – چه از نظر سهولت در استفاده و چه بهینه سازی موتور جستجو – را دریافت خواهید کرد.

علاقه مندید

۲ structure بهینه سازی ساختار پیوند خود را

قبل از شروع به تولید محتوا ، مهم است که وب سایت خود را با موتورهای جستجو در ذهن داشته باشید.

به طور پیش فرض ، WordPress از یک قالب پیوندی “زشت” با یک شناسه ارسال خاص برای هر صفحه یا پست وبلاگ منتشر شده استفاده می کند. به عنوان مثال ، اگر وبلاگ شما در shembull.com میزبان بود ، URL برای هر پست وبلاگ چیزی شبیه به این خواهد بود:

http://example.com/؟p=123

این ساختار URL نه تنها به خاطر سپردن کاربران سخت است بلکه درک موتورهای جستجو نیز دشوار است. موتورهای جستجو مانند گوگل از URL یک صفحه برای تعیین موضوع آن استفاده می کنند. هر چه URL URL صفحه با کلمات کلیدی مورد نظر خود مطابقت داشته باشد ، بهتر می توان رتبه بندی کرد.

بعد از نصب وردپرس و حتی بعد از انتشار مطالب ، می توانید ساختار پیوند وبلاگ خود را تغییر دهید تا از عنوان هر پست به عنوان URL به جای کد انتشار آن استفاده کنید.

برای این کار بر روی “تنظیمات” در داشبورد WordPress خود کلیک کنید و “Permalinks” را انتخاب کنید:

به این ترتیب ، کلمات کلیدی در هر عنوان به جای یک کد عددی ، در URL آن استفاده می شود. پستی به نام “بهترین هتل های رم” به جای شناسه پست عددی ، دارای ساختار URL از “/ بهترین هتلها در رم” خواهد بود.

این به الگوریتم گوگل کمک می کند تا موضوع کلیدی و کلمه کلیدی هدف هر پستی را که شما منتشر می کنید ، بهتر بشناسد و باعث بهبود دیداری در جستجوی ارگانیک شود.

اگر به تازگی وبلاگ وردپرس را راه اندازی کرده اید ، تغییر ساختار پیوند وب سایت شما باید اولین قدم هایی باشد که به عنوان یک وبلاگ نویس برمی دارید. این یک کار سریع است که دارای مزایای عمده برای ترافیک جستجوی ارگانیک در طولانی مدت است.

۳ the نقش عناوین و برچسب های متا را درک کنید

با استفاده از وردپرس می توانید هر پستی را که منتشر می کنید عنوان و توضیحات متا خود را ارسال کنید. این قسمت ها محتوای گوگل و سایر موتورهای جستجو را در صفحات نتایج خود برای هر کلمه کلیدی جستجو نشان می دهند.

افزونه های WordPress زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای کنترل عناوین و توضیحات متا استفاده کنید. از سال ۲۰۱۶ ، محبوب ترین Yoast سئو و سئو Ultimate هستند.

به عنوان مثال ، جستجوی “دستور العمل های لرزش پروتئین سالم” نتیجه زیر را به همراه می آورد. ما عنوان و توضیحات متا را علامت گذاری کرده ایم تا نشان دهیم که چگونه این قسمت ها ، که می توانید تغییر دهید ، بر ظاهر صفحه در جستجوی ارگانیک تأثیر می گذارند:

عناوین صفحه عوامل رتبه بندی هستند ، به این معنی که Google برای مرتب سازی و رتبه بندی مطالب خود از کلمات کلیدی شما در عنوان خود استفاده می کند. سعی کنید از کلید واژه اصلی خود تا حد ممکن در ابتدای عنوان خود استفاده کنید تا مشخص شود که این کانون اصلی محتوای شماست.

یک مثال عالی از یک کلمه کلیدی (در این مورد ، “برنامه کاری” ) که در ابتدای عنوان یک صفحه استفاده می شود ، با تقدیر از Enterpriseur.com آورده شده است:

توضیحات متا شرح مطالب شما است که در زیر عنوان ظاهر می شود. گوگل از استفاده نمی کند از توضیحات متا به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند ، اما هنوز هم نوشتن توضیحات متا مفصل و مفید برای تشویق کاربران به کلیک بر روی نتیجه جستجو ، مهم است.

توضیحات متا خود را زیر ۱۶۰ کاراکتر نگه دارید تا به صورت کامل نمایش داده شود و بر جمع بندی مبحث اصلی پست خود تمرکز کنید. در مثال Enterpriseur.com در بالا ، توضیحات متا شرح سریع چیست چیست – راهنماهای مرحله به مرحله برای تهیه یک برنامه تجاری.

۴ stuff چاشنی کلمات کلیدی را فراموش کرده و روی استفاده از کلمات کلیدی مربوطه تمرکز کنید

در اوایل SEO ، الگوریتم Google فرکانس مشاهده یک کلمه کلیدی در محتوا را به عنوان نشانگر اهمیت صفحه مشاهده کرد.

در نتیجه ، بازاریابان موتور جستجوگر با جستجوی کلمه کلیدی بعد از کلمه کلیدی را وارد محتوای خود کرده اند تا برای هر اصطلاح جستجو مرتبط باشند ، آنچه را که می توانست محتوای مفید را به مواد غذایی موتور جستجوگر که در این فرآیند به سختی قابل خواندن نیستند تبدیل کردند.

امروز ، الگوریتم گوگل به اندازه کافی هوشمند است تا بتواند (و مجازات) چاشنی کلمات کلیدی را تشخیص دهد. به جای اینکه فقط به فرکانسی که یک کلمه کلیدی در محتوا ظاهر می شود ، نگاه کند ، عوامل مختلفی را بررسی می کند ، از فهرست بندی معنایی نهفته گرفته تا کیفیت کلیf یک تکه از محتوای نوشتاری.

از نظر وبلاگ نویس ، این بدان معنی است که شما نیازی به تمرکز بر استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی مورد نظر خود در محتوای خود ندارید. درعوض ، از آنها به طور طبیعی استفاده کنید و کلمات کلیدی برتر خود را در عناوین H1 ، H2 ، H3 و H4 که استفاده می کنید برای شکستن مقاله در بخش های خاص قرار دهید.

کلمه ای که در اینجا باید در نظر داشته باشید “ربط” است. به طور طبیعی از کلمات کلیدی استفاده کنید و در ضمن رضایت از الگوریتم موتور جستجوگر گوگل بر خوانندگان خود پیروز خواهید شد. سوء استفاده از کلمات کلیدی و شما می توانید پست خود یا کل وب سایت خود را با یک مجازات بیش از حد بهینه کنید.

۵ an نقشه سایت XML را نصب کنید

این یک برد سریع و ساده دیگر سئو است. نقشه سایت XML نقشه راه وبلاگ شما است که عنکبوت گوگل را دقیقاً نشان می دهد که برای یافتن هر صفحه چگونه است. افزونه ای را مانند گوگل XML Sitemaps نصب کنید تا نرخ نمایه سازی پست شما افزایش یابد و گوگل را بتواند سریع مطالب خود را پیدا کند.

۶ images تصاویر خود را بهینه کنید

تصاویر نقش تعجب آور زیادی در SEO دارند. گوگل نه تنها محتوای موجود با تصاویر را جذاب تر از محتوای فقط متن می داند – بلکه از نام های نامگذاری شده و برچسب های alt که به تصاویر خود می دهید برای درک عمیق تر از محتوای هر پست نیز استفاده می کند.

بهینه سازی تصاویر برای SEO ساده است. با ارائه هر تصویری که از مطالب وبلاگ خود استفاده می کنید نام خانوادگی مربوطه را شروع کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید تصویری از پیتزا را ارسال کنید ، به جای نام استاندارد “IMAGE-1849920.jpg” نام آن را “pizza.jpg” بنامید. از دوربین خود

پیتزا

متن Alt متنی است که اگر تصویر شما به درستی بارگیری نشود ، نمایش داده می شود. گوگل از متن Alt برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع تصویر استفاده می کند. اگر به دنبال یک کلمه کلیدی خاص هستید ، سعی کنید هنگام توصیف تصویر از آن در متن alt خود استفاده کنید.

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، می توانید تمام این فاکتورهای تصویر سئو را از کتابخانه رسانه در داشبورد WordPress خود تغییر دهید:

از آنجا که بهینه سازی تصاویر شما فقط یک دقیقه طول می کشد ، کاری است که باید برای هر پستی که منتشر می کنید انجام دهید. عنوان ، نام خانوادگی و متن alt را به هر تصویر اختصاص دهید و در نهایت متوجه خواهید شد بازدید کنندگان جدید از جستجوی تصویر گوگل به وبلاگ شما بیایند.

۷ industry صنعت رقابتی؟ این را با کلمات بیشتر بگویید ، نه کمتر

رابطه جالبی بین طول محتوا و رتبه بندی وجود دارد – پست ها و مقالات وبلاگ طولانی تر ، و همه موارد مساوی ، به نظر می رسد که پست ها و مقالات کوتاه تر وبلاگ برای اکثر اصطلاحات جستجوی برتر است.

چندین دلیل بالقوه برای این امر وجود دارد:

     

  • الگوریتم جستجوی گوگل پس از رسیدن به طول مشخص ، به صفحه ای اضافه می کند و شانس رتبه بندی را بهبود می بخشد.
  •  

  • محتوای طولانی تر به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شود و با آن پیوند می یابد ، پیج رنک خود را بهبود می بخشد و حضور پررنگ تری در جستجو می کند.
  •  

  • مقالات طولانی شامل تعداد بیشتری و کلمات کلیدی متنوع تری است که به آنها در رسیدن به دید بهتر جستجوی ارگانیک کمک می کند.

هرچه علت باشد ، محتوای طولانی تر در جستجوی ارگانیک نسبت به محتوای کوتاه تمایل به رتبه بهتر دارد. اگر شما در حال نوشتن پستی با هدف یک کلمه کلیدی رقابتی هستید ، قبل از آماده شدن برای انتشار ، صفحات رقیب را مرور کنید تا مطمئن شوید پست شما از نظر مقیاس بالاتر از حد متوسط ​​است.

۸ first ابتدا بنویسید ، بعداً بهینه سازی کنید

وقتی با سئو می نویسید ، آسان است که اجازه دهید کلمات کلیدی بدون اطلاع قبلی به محتوای شما بپیوندند ، در نتیجه قطعه ای را شامل می شود که دارای اطلاعات مفیدی باشد اما کمی غیر طبیعی بخوانید.

به جای نوشتن با کلمات کلیدی در ذهن ، بهتر است در مورد یک موضوع بنویسید و را پس از اتمام بهینه کنید. پس از اتمام یک پست ، به جای اینکه فقط برای اهداف سئو بنویسید ، به دنبال مضامین کلمات کلیدی مشترک باشید و از مطالبی که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید.

به راحتی به عنوان یک وبلاگ نویس در یک ذهنیت جستجوگرها آسان است. روی ایجاد بهترین محتوای ممکن متمرکز شوید ، سپس بهینه سازی کنید ، و ابتدا با خوانندگان و فعالیت های طبیعی اجتماعی در ذهن خود بنویسید و موتورهای جستجو را بعد از آن در ذهن داشته باشید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   کامل ترین مجموعه فرهنگ لغت کوچه بازاری مردم ایران قسمت سیزدهم
جستجوی بروشور دوره بازاریابی جستجو
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian عرب جمهوری تایوان ، استان تاجیکستان TanzaniaTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkrainUn ited امارات متحده عربی ایالات متحده جزایر کوچک دور افتاده اروگوئه ازبکستان VanuatuVenezuelaViet NamVirgin Islands، BritishVirgin Islands، U.S.Wallis & Futuna Western SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL