برگزیده

چرا تجربه کاربر کلید موفقیت در دیجیتال مارکتینگ است

مصرف کنندگان امروزی باهوش ، زرنگ ، گرسنه هستند و می خواهند نیازهایشان را در یک لحظه تحویل دهند. چه در یک میز ، چه در اتوبوس و چه در صف بانک ، مردم به دلایل مختلف دوست دارند به اینترنت دسترسی پیدا کنند. برای خرید ، یافتن پاسخ از طریق موتورهای جستجو ، پرواز با پرواز یا چک با دوستان. در اجرای همه این کارها ، کیفیت تجربه آنلاین یک فرد تفاوت زیادی را ایجاد می کند.

باهوش

بخش مهمی از این تجربه سهولتی است که با استفاده از آنها می توانند محصولات و خدمات را پیدا کنند ، به آنها دسترسی پیدا کنند ، بررسی کنند یا خریداری کنند. برای مشاغل که مایل به جذب و تبدیل این علاقه به درآمد هستند ، تجربه کاربر (UX) برای موفقیت آنها و در بیشتر موارد بقا بسیار مهم است.

هنگامی که نوبت به توسعه و اجرای استراتژی های مدرن بازاریابی دیجیتال می رسد ، UX اغلب می تواند فراموش شود زیرا ۹۶٪ از مشتریان تلفن همراه هنگام مشاهده وب سایت هایی که برای دستگاه خود بهینه نبوده اند ، فراموش می شوند. نگران کننده تر این که ۷۹٪ پذیرش جستجوی سایت دیگری را در صورتی انجام می دهند که شخصی که در آن فرود آمده اند مطابق انتظارات نباشد.

دیجیتال

سفر آنلاین ایده آل مشتری یک وب سایت کاربر پسند است که ترکیبی از ناوبری یکپارچه است. سفر خرید برش تمیز؛ محتوای پویا و قابل هضم؛ پشتیبانی از بالاترین سطح مشتری و سازگاری دستگاه تلفن همراه. با ترکیب این عناصر ، یک تجارت می تواند یک محیط آنلاین ایجاد کند که بتواند یک برند را ایجاد کند. بنابراین چرا سازمان ها اینقدر مرتبه از UX هنگام تعامل با مشتریان غفلت می کنند؟

در صورتی که شخصی که در آنجا فرود آمده است ، مطابق انتظارات مطابقت ندارد ، ۷۹٪ از مشتریان پذیرش جستجوی سایت دیگری هستند

این توییت

تجربه کاربر در دنیای تلفن همراه

افزایش استفاده از تلفن های هوشمند شیوه مشاهده ، خرید و تعامل آنلاین مردم را تغییر داده است. در حال حاضر تلفن همراه ۶۵ درصد از زمان رسانه های دیجیتال را به خود اختصاص داده است ، دسک تاپ تبدیل به نقطه لمسی ثانویه برای تعداد فزاینده ای از کاربران دیجیتال می شود.

موبایل آنقدر در روان کاربر امروز گنجانیده شده است که کاربران تلفن همراه در صورت عدم بهینه سازی وب سایت برای تلفن خود ، پنج برابر بیشتر از این کار را رها می کنند – و اگر مشاغل را اداره می کنید ، این می تواند به معنای ضرر عمده در تبدیل ها باشد. ، یا حتی به اعتبار برند شما آسیب برساند.

موبایل

به گفته این ، آنچه نگران کننده است این است که ۵۲٪ از کاربران گفتند که تجربه بد تلفن همراه باعث شده است که کمتر با یک شرکت درگیر شوند – و با ۸۰٪ جستجوهای محلی که در دستگاه های تلفن همراه (اگر به درستی طراحی شده اند) در حال تبدیل شدن هستند ، UX واقعیتی است که به سادگی نباید نادیده گرفته شود.

اگرچه موبایل در دنیای امروز یک نیروی غالب است ، به این معنی نیست که رومیزی دیگر اهمیتی ندارد. بیشتر معاملات تجارت الکترونیکی هنوز در رایانه شخصی انجام می شود و به همین ترتیب ، یک استراتژی متعادل چند پلتفرمی برای سفر خریدار ضروری است. با وجود این ، بسیاری از بازاریابان و مارک های تجاری هنوز هم از رومیزی به عنوان اصلی ترین نقطه تمرکز خود استفاده می کنند ، که از رفتار همگام با مصرف کننده امروز خارج است.

تجربه کاربر چیزی بیش از قابلیت استفاده نیست

در حالی که بسیاری از بازاریابان تجربه کاربری را به عنوان یک کلمه کلیدی صنعت کاهش می دهند ، این مورد نیست. در حقیقت ، موفق ترین بازاریاب در این صنعت به شما خواهند گفت که تجربه کاربری کلید تسهیل در تبدیل و کمک به شما برای تبدیل شدن به آن سوزن درخشان در یک یونجه دیجیتال غول پیکر (و نامشخص) است.

به گفته استاد آمریکایی و ادوارد توفت ، آمریکای آمریکا ، “سردرگمی و آشفتگی عدم موفقیت در طراحی است ، نه ویژگی های اطلاعات.” این به تجربه کل کاربر صادق است ، و وقتی می خواهید از اینترنت جمع شوید ، یکی از بهترین راه های انجام این کار ، شفاف سازی ، جمع بندی و در دسترس بودن برای مخاطب هدف شماست.

در حالی که قابلیت استفاده یک جزء اساسی از تجربه کاربر است ، فقط یک قطعه از پای کلی آن است زیرا در سطح روی چیزهایی متمرکز است ، در حالی که UX به طور عمیق تری حفاری می کند که آیا یک صفحه یا یک قطعه محتوا نیازهای کاربر را برآورده می کند. به طور کلی ، تجربه کاربر چگونگی صحبت یک برند با مشتریان خود را مشخص می کند و پیامی را که می خواهد انتقال دهد ، به طور مؤثر ارائه می کند.

محتوا برای تجربه کاربر بسیار مهم است

یکی از بهترین راه های ارسال پیام به مخاطبان شما انتشار مطالبی است که آنها واقعاً می توانند با آنها درگیر شوند. طبق گفته های Quick Sprout ، ۸۲٪ از مردم از خواندن مطالب مرتبط از وبلاگ های شرکت لذت می برند در حالی که ۷۱٪ ناشران آنلاین ادعا می کنند محتوای تلفن همراه به خوبی شکل گرفته باعث افزایش قابل توجه درگیر شدن کاربران می شود.

کپی دیجیتالی ساخته شده ای که برای موتورهای جستجو بهینه شده است یک عنصر اساسی برای یک تجربه خوب کاربر است. این نه تنها به صفحه وب شما کمک می کند تا برای اصطلاحات جستجوی مربوطه در Google رتبه خوبی کسب کند ، بلکه نسخه دوستانه سئو نیز به صورت لحظه ای پاسخ آموزنده سؤال را به مصرف کننده می دهد. این در نهایت منجر به تبدیل به جای ترک وب سایت خواهد شد.

اگرچه ممکن است برای مشاغل آنلاین جستجو بهینه شده ، به نظر برسدمحتوای ساده و محور مصرف کننده ، غالباً مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

جایی که UX در پنج ردیف بازاریابی محتوا قرار می گیرد

بازاریابی محتوا

یک استراتژی محتوای پرتحرک ذهن که نتایج باورنکردنی را به بار می آورد ، همیشه به بهترین وجه از زمین برنامه ریزی شده است. در اصل ، پنج سطح تا یک مدل بازاریابی محتوای موفق وجود دارد ، که عبارتند از:

برنامه ریزی

۱ ٫ سئو: این امر ضروری است زیرا اگر سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه نشده باشد ، مشتریان هدف شما هرگز در وهله اول شما را پیدا نمی کنند.

۲ experience تجربه کاربری: این جایی است که UX در ترکیب قرار می گیرد. در حال حاضر ، شما به احتمال زیاد از اهمیت آن آگاه هستید ، اما بیایید چشم انداز آن بگذاریم. طبق مطالعه جدیدی که توسط Adobe انجام شده است ، ۱۵ دقیقه برای مصرف محتوا اختصاص داده شده است ، دو سوم افراد ترجیح می دهند چیزی با زیبایی طراحی کنند تا چیزی ساده. و این فقط یک قطعه از معماهای کلی UX است.

۳ strategy استراتژی محتوا: طرح سایت جهت تجاری شما به محض بهینه سازی سایت شما و UX شما در صدر قرار دارد ، می توانید از معیارهایی مانند شماره بازدید کنندگان و میزان گزاف گویی برای تهیه مطالب خود برای رفع نیازهای مخاطبان هدف خود استفاده کنید ، و شروع به دستیابی به نتایج مورد نظر خود کنید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   بهترین سایت ساز ایرانی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد! 

۴ creation ایجاد محتوا: با داشتن یک استراتژی ، زمان آن است که قسمت سرگرم کننده را شروع کنید – ایجاد محتوا. محتوای موجود را تازه کنید ، مقالات جدید وبلاگ ایجاد کنید و مطمئن شوید که هر قطعه برای مصرف دیجیتال فرمت شده است.

۵ distribution توزیع محتوا: هنگامی که پویا ترین محتوای جهان را ایجاد کردید ، زمان آن رسیده است که توجه کنید. با استفاده از کانالهای اجتماعی مختلف و سایر ارتباطات درخشان شما ممکن است آن را با افراد مناسب به اشتراک بگذارید.

از آنجایی که تجربه کاربری مرحله دوم استراتژی محتوا قوی است ، باید درست انجام شود. در غیر این صورت ، کل استراتژی سقوط خواهد کرد قبل از آنکه حتی عملی شود.

قبل از تجربه کاربر اپل

اپل اخیراً با توجه به اینکه چقدر بازار تلفن های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه شلوغ شده است ، برنامه های خود را برای افزایش تجربه کاربری خود در آینده نزدیک اعلام کرد. در تلاش برای ایجاد یک تجربه بدون درز در تمام سیستم عامل های خود و رشد کسب و کار خود پس از کاهش رشد در ماه های اخیر ، juggernaut نرم افزار در حال پیوند دادن موضوعات و نزدیک تر شدن سیستم عامل ها به یکدیگر است.

همراه با بهبود دسکتاپ قابل حمل و در حال حاضر موفق خود – iCloud که در آن سرویس اپل در مکینتاش و همچنین در iPads ها و iPod ها در دسترس خواهد بود – دستیار دیجیتالی حیرت انگیز خود ، Siri را به اشخاص ثالث باز می کند. این بدان معنی است که توسعه دهندگان می توانند از فن آوری پیشرفته فرمان صوتی Siri در خارج از برنامه های اپل استفاده کنند ، حرکتی که این شرکت امیدوار است باعث شود استفاده از Siri در بین کاربران جدید به وجود آید.

به راحتی می توان فکر کرد که تجربه کاربر برای مصرف کننده امروز چقدر حیاتی است. بدون پیشرفت مداوم در نحوه تعامل شرکت ها با مشتریان ، هر نام تجاری در کنار شرایط فعلی در حال تغییر سریع آب و هوا قرار خواهد گرفت.

ظهور جستجوی بصری

انتظار می رود ستاره ای در افق ، جستجوی بصری در آینده نه چندان دور عظیم شود. به عنوان مثال ، برنامه سبک واقعیت افزوده Blippar با استفاده از سبک بصری تعامل با برند ، تجربه کاربر را به سطح کاملاً جدیدی منتقل می کند که قصد دارد افراد را به جای جستجوی از طریق Google ، از آن برای جستجوی بصری استفاده کند و به نظر می رسد یک هدف محتمل باشد. هم.

جردن هارپر ، مدیر ارشد فناوری در Iris Worldwide ، توضیح می دهد “اندرو نگ از بایدو گفت (نه چندی پیش) که در مدت پنج سال نیمی از تمام جستجوها به صورت صدا یا تصویر مستقر خواهند بود و نوآوری های اخیر توسط آمازون و اپل آن صدا را نشان می دهد. به طور قطع جستجوی مبتنی بر اولویت بندی است. جستجوی بصری به طور بالقوه حتی قدرتمندتر است ، اما در خارج از آزمایشگاه ، فقط در واقع گوگل است که در حال پیشرفت این فناوری است. خوب است که یک شرکت دیگر را دوباره معرفی کند. “

غذا برای شرکتهای خارج از کشور. واقعیت این است که انسان موجودات بصری است و به نظر می رسد جستجوی بصری نیاز روزافزون ما به رضایت فوری در دنیایی را که روز به روز شلوغ تر می شود ، تأمین می کند.

UX یک لوکس اختیاری برای مشاغل رقابتی نیست. برای توجه به تجربه ای که کاربر می تواند به آن توجه داشته باشد ، باید زمان ، پول و منابع سرمایه گذاری شود و این به معنای دستیابی به مهارت های لازم برای اطمینان از موفقیت است. به عنوان بنیانگذار ما ، ایان دادسون می گوید: “ایده های تازه به تفسیر هوشمندانه داده ها و یک تجربه کاربری خوب منجر به نتایج عالی می شوند.”

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

پاسخ دهیدداستانهای موقت

یک راهنمای ساده برای ایجاد استراتژی موفقیت آمیز خرید مشتری آنلاین

بازاریابی دیجیتال
صنعت

نحوه تقویت ROI بازاریابی دیجیتال سازمان شما

بازاریابی دیجیتال
تحول دیجیتال

نحوه استفاده از بازاریابی مبتنی بر حساب برای موفقیت در کسب و کار

فروش دیجیتال و اجتماعی
بازاریابی دیجیتال
تحول دیجیتال
صنعت

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه ۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ واجد شرایط ۵۰٪ در بحث و گفتگوها ۶۰٪ پیگیری قرار ملاقات ساخته شده ۷۰٪ پیشنهاد ارسال شده ۸۰٪ فعالانه با توجه به ۹۰٪ پیشنهادosal امضا ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده ۰٪ واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم مجوز B2B 0٪ ارجاع به بخش دیگر
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت