ایمیل مارکتینگ موفق در سال ۲۰۱۵

بازاریابی ایمیلی

به گزارش آلامتو به نقل از ibazaryabi.com ؛ با وجود راه های جدید واسه بازاریابان واسه رسیدن به مخاطبان و به دست آوردن محبوبیت، بازاریابی ایمیل هنوزم به عنوان یکی از راه هدف دار های آنلاین موثر واسه رشد کسب وکار شما باقی مونده.

در واقع تحقیقات گذشته از شرکت های پیشرو در صنعت نشون می دهد که:

۲.۵ میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان هست.

هفتاد و دو درصد از بزرگسالان آمریکایی آنلاین از راه گوشی های هوشمند خود به ارسال و دریافت ایمیل می پردازند.

ایمیل یه کانال بهتر واسه دریافت پیام های تجاری واسه ۶۸ درصد از مصرف کنندگانه.

نوزده درصد از مصرف کنندگان – حدود ۱ از ۵ نفر- خبرنامه ایمیلی رو دریافت می کنن فقط به خاطر این که ببینن پیشنهادی در اون هست یا نه؟

این گزینه ها خبر خوبی واسه کسب و کارای کوچکه، چون بازاریابی ایمیل یکی از مقرون به صرفه ترین و در دسترس ترین روش ها هستش. اما مثل همه چیز دیگه بازاریابی ایمیل موفق تکامل پیدا کرده و نیازمند توجه بیشتره.

امسال ایمیل مارکتینگ موفق چیجوری هستش؟

در ادامه بعضی از گزینه ها هست که بازاریابان نیاز دارن که روی اون ها تمرکز کنن:

اتوماسیون بازاریابی بیشتر

اتوماسیون بازاریابی به معنی به کار گیری نرم افزار واسه خودکار کردن پروسه های بازاریابی مانند بخش بندی مشتریان، ترکیب داده های مشتریان و مدیریت کمپینه. اتوماسیون بازاریابی پروسه ها رو ساده تر و مفیدتر می کنه و یه جز جدایی ناپذیر از مدیریت رابطه با مشتریه. براساس یه مطالعه گذشته از Lenskold Group حدود ۷۸ درصد از بازاریابان موفق می می گن که اتوماسیون بازاریابی مستقیما درآمد اون ها رو افزایش می دهد.

امروزه نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی و بسترها پیچیده تر از همیشه هستن. اون ها اجازه میدن بازاریابان خیلی راحت بخش بندی  و شخصی سازی بکنن، یافته ها رو پیگیری و موشکافی کنن و چیزای دیگه ای به جز اینا.

تحقیقات نشون میدن که شخصی سازی ایمیل اندازه کلیک رو تا ۲۰ درصد افزایش می دهد و اتوماسیون منتهی به افزایش شخصی سازیا در ایمیل می شه.

بخش بندی مهمن

این پروسه به معنی تقسیم یه بازار بزرگ برابر به بخش های کوچیک براساس نیازای مشابه رو می گن. هدف انجام کارا منطبق بر انتظارات مشتریاس. در سال جدید تقسیم بندی واسه بازاریابان ایمیل اولویت داره و منتهی به موفقیت کمپین های اون ها می شه.

داده های بزرگ و موشکافی ترافیک پیشرفته اجازه می دهدگروه ها با دقت هدف قرار گیرند. اگه شما بخش بندی ها رو براساس جنسیت، گروه سنی، محل، سابقه خرید و یا ترکیبی از عوامل انجام بدین هدف قرار دادن دقیق منتهی به ارائه ROI دقیق، اندازه کلیک بیشتر و درامد بیشتر می شه.

موبایل یه ضرورته

بازاریابان ایمیل دیگه نمی تونن از نفوذ گوشی موبایل در عادات مصرف کنندگان چشم پوشی کنن. بنا به آمار جمع بیاری شده از emailmonday:

اندازه بازشدن ایمیل ها در سه سال گذشته بیشتر از ۱۸۰ درصد زیاد شده.

در اواخر سال ۲۰۱۴ بیشتر از نیمی(۵۳ درصد) از تموم ایمیل ها از راه گوشی موبایل باز شد.

نکته : برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  homatez.com  مراجعه نمایید

شصت ویک درصد از مصرف کنندگان الان بعضی از ایمیل های خود رو روی دستگاه های گوشی موبایل می خونن.

شصت وهشت درصد از ایمیل ها واسه حسابای جیمیل و یاهو در دستگاه های گوشی موبایل ایجاد می شن.

سی درصد از مصرف کنندگان منحصرا ایمیل های خود رو در دستگاه های گوشی موبایل می خونن.

امسال طراحی ریسپانسیو و بازاریابی گوشی موبایل یه روش هدف دار موفق در بازاریابی ایمیل هستش. پیام های شما باید در همه ی بسترها قابل خوندن باشه وگرنه بدون این که خونده شن حذف می شن.

بازاریابی ایمیل هنوزم یه قدم موثر در بازاریابیه.

روش های موثر بازاریابی دیجیتال می آیند و می روند، اما بازاریابی ایمیل یکی از سازگارترین و موثرترین روش ها واسه همیشه س. کلا بازاریابی ایمیل هرساله حدود ۷ درصد رشد همیشگی رو نشون داده. داشتن یه روش هدف دار بازاریابی ایمیل هوشمند می تونه بهترین قدم واسه کسب وکار کوچیک شما در سال آینده باشه.

هدف از زندگی چیه و واسه چه هدفی باید زندگی کنین؟

چیجوری ترس از نا امید کردن بقیه رو از بین ببریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *