با این کار ها عمر خود را ۱۰ درصد افزایش دهید!

old couple exercising

زوجای سالم و بانشاط

این یه راز نیس، فقط کافیه به آخرین نتیجه های متخصصین مرکز ملی هدایت (ارتقا) سلامت و رفتار شناسی توکیو توجه کنیم! اونا میگن:

۱. هیچوقت سیگار نکشید و اگه هم میکشین، نیمه آخر اون رو هیچ وجه نکشید.

۲. در حموم هیچ وقت مستقیما زیر دوش آب گرم نفس نکشید. کلر یه قاتل تدریجیه.

۳. هنگام شارژ موبایل اول شارژر رو به گوشی وصل کنین و بعد اون رو به برق وصل کنین. بهتره موبایل خاموش باشه.

۴. چای بیشتر از یه روز مونده رو اصلا بخورین.

۵. هنگام روشن کردن کولر اتومبیل خود اول به مدت دست کم ۵ دقیقه پنجره ها رو باز بذارین و در پمپ بنزینها کولر رو خاموش کنین.

۶. غذای خود رو بیشتر از یه بار در مایکروفر گرم نکنین و بعد از اون درصورت نبود استفاده دور بریزین.

۷. با حیوانات خونگی تعامل مثبت داشته باشین. اونا ممکنه از خیلی از آدما سالمتر و تمیزتر باشن. عوامل مشترک زیاد اونا با آدما میتونه به شکل واکسن در بدن بکنه.

۸. هنگام غذا بین هر لقمه دست کم ۱ دقیقه فاصله بذارین و دو ساعت قبل و بعد از غذا و هنگام اون نوشیدنی بخورین.

۹. هنگام حرکت اتومبیل، پنجره ها رو کامل باز نکنین تا هوا به شکل باد وارد مجاری تنفسی نگردد.

۱۰. لوازم آرایشی رو بیشتر از ۵ ساعت روی پوست خود باقی نذارین . سلولهای پوستی نیاز به تعرق و تنفس دارن. در منزل هم تا حد امکان از لباسهای گشاد، راحت و باز استفاده کنین.

۱۱. موهای خود رو بیشتر از یه بار در شبونه روز شونِه نکنین. مراقب ورود شوره سر (حتی به شکل نامرئی) به چشمها و مجرای تنفسی خود باشین.

۱۲. هنگام دویدن و راه رفتن سر خود رو بالا نگهدارین. هنگام نشستن و خوابیدن برعکس سر خود رو پایین نگهدارین.

۱۳. توجه زیادتر از اندازه به وزن خیلی به درد بخور نیس. بدن آدم میتونه به شکل خودکار اندازه ورودی، جذب و اندازه دفع رو تنظیم کنه و اشتهای طبیعی هم متناسب با اون هستش. هرچه قدر دوست دارین بخورین ولی تا جائیکه ذائقه شما اونو قبول می کنه نه تا حدی غیرمعمولی.

۱۴. اگه نیاز مالی ندارین، لازم نیس روزی ۸ ساعت کار کنین. بهترین تعداد ساعات کاری بین ۵ الی ۶ ساعته.

۱۵. در مصرف نوشیدنیای گازدار خصوصا مشروبات الکلی زیاده روی نکنین.

۱۶. هیچوقت پشت نمایشگر (های قدیمی) که روشن هستن قرار نگیرید. ضرر اونا از خیلی از دستگاه های عکسبرداری بیشتره.

۱۷. ورزش و جنب و جوش در اول صبح نه فقط به درد بخور نیس بلکه خطرناک هم هست. تلاش کنین اون رو در دست کم ۳ ساعت بعد از بیداری و یا عصر انجام بدین.

۱۸. توجه زیادتر از اندازه به امور سیاسی، ورزشی و اقتصادی واسه سلامت روان مضر بوده و در دراز مدت به دلیل محال بودن تسلط بر کنترل اونا، باعث مشکلات روانی میشه.

۱۹. معجزه جواهر آلات واسه خانمها رو یادتون نره. حتی اگه فقط به دیدن اونا باشه.

۲۰. هیچ وقت به پهلو نخوابید. تلاش کنین در جهت عمود بر محور مغناطیسی زمین بخوابین.

نکته : برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  homatez.com  مراجعه نمایید

دیدن نیمه پر لیوان و نگاه مثبت در زندگی

مواد غذایی به درد بخور واسه افزایش طول عمر

افزایش طول عمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *