بدنام ترین تکنیکهای تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی بدنام و مزاحم

تحقیقات نشون میدن روشها و تکنیکهایی در تبلیغات اینترنتی هستن که موجب نارضایتی بازدیدکنندگان و تاثیر منفی در تجارت شما می شن.

بازدیدکنندگان معمولا در دنیای مجازی از روبرو شدن با تبلیغات اینترنی رنج میبرن، این اتفاق در سایتهای بزرگ و حتی وبلاگهای شخصی و کوچیک به چشم می خورن. براساس تعداد کلیک بر یه بنر تحقیقات زیادی روی اندازه تاثیر تبلیغات اینترنتی بر اندازه بازدید از سایت صورت گرفته.

بدیش اینه بیشتر تحقیقات، اندازه تاثیر تبلیغات اینترنتی ناجور بر خود سایت آگهی بررسی نکرده ان. به خاطر همین این سایتها اطلاعات کمی از تاثیر پذیرش آگهی اینترنتی بر اعتبارشان پیش بازدیدکنندگان و مشتریان ثابت خود دارن.

جون بوید از یاهو و کریستین روجر از سایت ebay تحقیقات زیادی در این مورد انجام دادن که در این مقاله بخشایی از اون رو بررسی می کنیم.

کدوم تبلیغ اینترنتی بدتره

براساس تحقیقات و سوال از ۱۰۰۰ نفر یافته های زیر براساس بدنام ترین تبلیغات اینترنتی بدست اومد و بطور مثال ۹۵ درصد ادما از تبلیغات پاپ آپ رضایت نداشتن.

  1. پاپ آپ که به شکل پنجره ای جداگونه باز میشه
  2. تبلیغات اینترنتی سنگین که زمان زیادی واسه لود شدن نیاز دارن
  3. تبلیغاتی که بیننده رو تشویق به کلیلک بر اون میکنن
  4. تبلیغات اینترنتی که دکمه ای واسه بستن صفحه ندارن
  5. اونایی که اجازه دیدن مطالب لازم رو به کاربر نمیدن
  6. تبلیغات اینترنتی چشمک زن و با جنب و جوش زیاد

نمونه ای از تبلیغات اینترنتی مزاحم

نمونه ای از تبلیغات اینترنتی مزاحم

ناراحتی کاربران تا جایی پیش میره که ممکنه از سایت شما خارج شده و دیگه به اون باز نگردند، الان ۷۸ درصد ادما از نرم افزارهایی واسه جلوگیری از تبلیغات اینترنتی پاپ آپ بر مرورگرهای خود استفاده میکنن. هم اینکه در موارد بسیاری کاربران نارضایتی خود رو به صاحبان سایت منتقل کرده و از اونا می خوان که این جوری تبلیغات رو در سایت خود قرار ندن.

تبلیغات اینترنتی مناسب کدوما هستن

روش های محدودی هستن که مورد استقبال بازدیدکننده قرار می گیرن و با دیدن تبلیغات اینترنتی تصور شون نسبت به سایت آگهی دهنده و ارائه کننده خراب نمیشه.

  • مشخص کردن اینکه با کلیک بر تبلیغ دقیقا با چه چیز مواجه می شن
  • مربوط به محتویات سایت آگهی و نیاز بازدیدکنندگان اون باشه
  • بطور مشخص محلی واسه تبلیغات اینترنتی تعیین شده باشه
  • ارائه اطلاعات تکمیلی و واقعی نسبت به شرکت تبلیغ شده

طراحی گرافیکی و نوع بیان استفاده شده در اونا هم اگر متناسب با مخاطب هدف انتخاب شن بر موفقیت تبلیغات اینترنتی موثر هستن.

سخنی با صاحبان سایتها

نکته : برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  homatez.com  مراجعه نمایید

سایتهایی که آگهی اینترنتی قبول میکنن: ۸۰ تا ۹۰ درصد بازدیدکنندگان تبلیغات اینترنتی رو دوست ندارن و کاهش رضایت مشتریان در دراز مدت عواقب بدی رو بهمراه داره.

سایتهایی که بدنبال تبلیغ خود هستن: در کوتاه مدت ممکنه که به کار گیری روشای اینطوری آدمایی رو به سایت شما بکشونه و افزایش زیادی در بازدید سایت ببینین. ولی درصد آدمایی که به واسطه تبلیغات اینترنی بدنام به سایت شما وارد می شن و در آخر به مشتری تبدیل می شن بسیار کمه و با صرف همین هزینه و زمان واسه روشای درست تبلیغات اینترنتی جواب بهتری میگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *