برگزیده

بهترین سایت های آپلود فایل

بزرگترین سایت های آپلود فایل رایگان

یافتن آپلود سنتر مناسبی که از ظرفیت بالا و سرعت بارگذاری برخوردار باشد به منظور آپلود رایگان فایل به آسانی میسر نمی شود. دشواری این کار به این دلیل است که امروزه، وجود وب سایت های آپلود فایل رایگان متعدد قدرتمند باعث شده که انتخاب از میان آن ها به دشواری انجام گیرد.

به تازگی در ایران هم شاهد فعالیت وسیعی در این حیطه هستیم. شرکت های بزرگی همانند شاتل بر روی مجموعه ای از آپلود سنترهای ویژه و با کیفیت فعالیت می کند که استفاده از آن ها مزایای زیادی را به دنبال دارد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی سایت آپلود فایل رایگان بپردازیم و گلچینی از آنها را به شما معرفی کنیم.

در گذشته تا به امروز آپلود فایل بین کاربران و وب مسترها رواج داشته است. می توان گفت سرویس آپلود فایل هنگامی که وبلاگ ها و انجمن ها شروع به کار کردند تا به امروز برای انجام کارهای سنگین از جمله انتقال داده با حجم بالا و یا بک آپ گیری به کار گرفته می شدند.

در زمان های قدیم سرویس های معروف زیادی مانند رپیدشیر و مگا آپلود وجود داشت که از قوی ترین سایت های آپلود فایل در جهان به حساب می آمدند، اما امروزه دیگر در بین مردم جایگاهی ندارند. علت حذف شدن این آپلودسنترهای پرطرفدار نقص قانون کپی رایت توسط کاربران این سایت بود.

در پی تعطیلی این دو سایت که عواقب آن دامن کاربران اینترنتی را گرفته بود، سایت های زیادی به تقلید از این سایت ها پرداختند ولی موفق نشدند. اما نمی توان گفت که سایت های آپلود رایگان فایل خوبی امروزه وجود ندارند و تعداد آن ها کم نیست.
با وجود مزیت های زیادی که سرویس های آپلود رایگان فایل دارا می باشند و همچنین نیازمندی ما نسبت به آن ها، می خواهیم به بررسی بهترین سایت های آپلود فایل رایگان ایرانی بپردازیم. سایت های آپلود فایل ایرانی زیادی وجود دارد که می توانند به عنوان رقیبی برای سایت های خارجی به حساب آیند. آیا بهتر نیست از سایت های آپلود رایگان فایل سازنده دست هم وطنان خود استفاده کنیم؟

بست فارسی در این مقاله قصد دارید به تحلیل و معرفی بهترین سایت های آپلود فایل رایگان کشور در سال ۹۸ بپردازید.

پیکو فایل از مشهورترین آپلود سنترهای و بهترین سایت آپلود فایل رایگان در کشور است و این شهرت چندان نیز بی دلیل نیست.

پیکو فایل با وجود ظاهر قدیمی و ساده ای که دارد اما یکی از بهترین آپلود سنترها به شمار می رود. پیکو فایل این توانایی را دارد تا فضایی در حدود ۲۰ گیگابایت را به صورت دائم و کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دهد که این امر دلیلی بر شناخته شدن آن به عنوان بهترین سایت ایرانی به حساب می آید. همچنین در رابط کاربری آن مدیریت فایل ها به سادگی صورت می گیرد، دارای ابزار ویرایش است و مهم تر از همه برای کاربر این امکان را فراهم می کند تا فایل ها و لینک های دانلود را رمز گذاری کند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   همه آنچیزی که در مورد پر پشت شدن ابروها لازم است بدانید

پیکوفایل فعالیت خود را هنگامی که وبلاگ ها فضای اضافی برای آپلود فایل را در اختیار فرار نمی دادند آغاز کرد، و از قدیمی ترین آپلود سنترهای ایرانی محسوب می شود. پیکو فایل از مجموعه بلاگ اسکای می باشد که بعد از این دو سایت صاحبان آن تصمیم به راه اندازی سایت اشتراک ویوئوی نماشا گرفتند.

ممکن است ظاهر ساده و قدیمی پیکو فایل، ویندور ۹۸ را برای بسیاری از افراد تداعی کند و ممکن است بخشی از ارزش آن را به عنوان یکی از بهترین آپلود سنتر ایرانی کاهش دهد اما شامل امکانات بی نظیری می باشد.

در پنل مدیریت پیکو فایل بخشی تحت عنوان گزارش ترافیک وجود دارد که مشخص می کند روزانه برای هر فایل آپلود شده چه میزانی دانلود صورت گرفته و یا ترافیک استفاده شده را نمایش می دهد.
در میان تمام خوبی های پیکو فایل، عیوبی نیز وجود دارد به این صورت که توانایی آپلود فایل هایی که بیشتر از ۷۰۰ مگابایت حجم دارند را ندارد در واقع می توانید فایل هایی را که حداکثر ۷۰۰ مگابایت هستند را در آنجا آپلود کنید و در صورت نیاز به فضای بیشتر مجبور به کوچک کردن فایل های خود هستید.
در آخر باید بگوییم که تمامی سرویس های موجود در پیکو فایل رایگان بوده و کاربر هیچ پولی در مقابل آپلود فایل هایش پرداخت نخواهد کرد.

مزایای استفاده از پیکوفایل

  • کاملا رایگان است.
  • رمزگزاری بر روی فایل ها و تصاویر.
  • ارائه فضای رایگان تا ۲۰ گیگابایت.
  • آپلود فایل ها با حداکثر سرعت.
  • فایل های آپلود شده به سادگی مدیریت می شود.
  • امکانات ویرایش تصاویر.
  • بررسی میزان ترافیک.
  • ساده در عین حال کاربردی.

معایب استفاده از پیکوفایل

  • ظاهر ساده و قدیمی سایت.
  • حجم آپلود فایل حداکثر تا ۷۰۰ مگابایت.

برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.