پایان نامه رایگان درباره تجارت الکترونیک

سزایی در رونق تجارت الکترونیک داشته باشد
۳-۲ – بررسی پژوهشهای داخلی
۱ – سیدخداداد حسینی و همکارنش(۱۳۸۷)پژوهشی تحت عنوان عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک(b2c) انجام دادند این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی -پیمایشی است نتایج تحقیق نشان داد از بین عوامل موثر بر اعتماد مشتری فرضیه مربوط به عوامل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *