پایان نامه رایگان درباره تجارت الکترونیک، تحلیل عوامل

سازگاری قطعیت نتایج درجه پایداری با قصد خرید اینترنتی اثر تعدیل کننده دارد
۶
رویکرد چند بعدی به تحلیل عوامل مرتبط با شکل گیری اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
راضیه یکه خانی
۱۳۸۹
به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی
پیمایشی
نتایج نشان داده که از بین سازه های تاثیرگذار بر اعتماد،صداقت،تعهدو شخصیت از جایگاه ویژه ای

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *