پایان نامه رایگان درباره حریم خصوصی، قابلیت اطمینان، استراتژی ها

اسکین چس کین در ایالت متحده به این مطلب اشاره می کند که در مواردی که برچسب های اطمینان وجود دارد , درک مشتری از قابلیت اطمینان یک سایت را افزایش می دهند. این مسئله به دلیل انتقال اعتماد از برچسب به تاجر است .
(Patton and jsang, 2004)
Jeason, Ingham, 2006
۲-۲-۳-۲حریم خصوصی
۱-۲-۲-۳-۲استراتژی های حریم خصوصی

مطالعات نشان می

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *