پایان نامه رایگان درباره عوامل زمینه ای، اعتماد مشتریان، عوامل فردی، ریسک پذیری

که به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی بود و نتایج نشان داد از شش فرضیه تاثیر هریک از عوامل اعتباردرک شده ،عوامل زمینه ای و زیرساختی کشور،عوامل فردی دانش مشتریان،زمینه تجربی و ریسک پذیری بر اعتماد مشتریان همه فرضیها پذیرفته شده

ردیف

عنوان مقاله

نویسنده

سال

روش تحقیق

نتایج
۱

عوامل موثر بر اعتماد مشتری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *