پایان نامه رایگان درباره وفاداری مشتریان، کیفیت اطلاعات، وفاداری مشتری

باشد
۳
الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرایند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاههای الکترونیکی
میر علی سید نقوی
غدیر شکیبا جمال آباد
۱۳۹۱ نکته : برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  homatez.com  مراجعه نمایید
به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی
پیمایشی
نتایج آماری نشان می دهد اعتماد و رضایت الکترونیکی تاثیر مثبت و قابل قبولی بر وفاداری دارند همچنین شاخص کیفیت اطلاعات نیز تاثیر مثبت بر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *