پایان نامه رایگان درباره وفاداری مشتری، شخصیت برند

اعتمادورضایت الکترونیکی دارد و در نهایت باعث افزایش وفاداری مشتری می شود
۴
ارزیابی تاثیر شخصیت برند به وفاداری نگرش و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار
شهریار عزیزی
رضا قنبر زاده نکته : برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  homatez.com  مراجعه نمایید
میاندهی
سینا فخارمنش
۱۳۹۱
به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی
پیمایشی
نتایج نشان داد ۴بعد مسولیت پذیری ،پویایی،احساس و جسارت به وفاداری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *