پایان نامه رایگان درباره وفاداری مشتریان، تجارت الکترونیک، وفاداری مشتری، لوازم خانگی

برخوردارندهمچنین سازه های قیمت،تحویل،کنتر،سهولت و توسعه نیز برای اعتماد در تجارت الکترونیک تاثیرگذارند
۷
بررسی رابطه میان شخصیت
برندووفاداری مشتریان دربخش محصولات
لوازم خانگی
آیدا
یکتا یار
۱۳۹۱ نکته : برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  homatez.com  مراجعه نمایید
به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی
پیمایشی
نتایج نشان داده که بعد وفاداری
نگرش ،بعدصداقت،بعداشتیاق و
هیجان و بعد صلاحیت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *