پایان نامه رایگان درباره کارشناسی ارشد، اولویت بندی

نظر روش توصیفی بود ونتایج تجزیه و تحلیلها نشان داد ضمن اولویت بندی مولفه های اثرگذار بر خرید الکترونیکی مشخص گردید میان این مولفه ها و میزان انجام تکرار خرید رابطه مثبت و نسبتا قوی وجود دارد
۶ – آزاده شفیعی (۱۳۹۰) در پایان نامه کارشناسی ارشد خود با موضوع بررسیی عوامل موثر بر افزایش اعتمادمشتریان بر خرید کالاو خدمات اینترنتی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *