پایان نامه رایگان درباره کارشناسی ارشد، اولویت بندی، مزیت نسبی

دادند و نتایج نشان داد جنسیت در مدل پذیرش نوآوری روی رابطه مزیت نسبی درک شده قابلیت سازگاری قطعیت نتایج درجه پایداری با قصد خرید اینترنتی اثر تعدیل کننده دارد
۵ – ژیلا شفقت(۱۳۹۱) در پایان نامه کارشناسی ارشد خود با موضوع ارزیابی و اولویت بندی مولفه های بر خرید الکترونیکی مشتریان ایران در اینترنت که به لحاظ هدف کاربردی و از

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *