پایان نامه رایگان درباره کیفیت اطلاعات، وفاداری مشتری

است ونتایج آماری نشان می دهد اعتماد و رضایت الکترونیکی تاثیر مثبت و قابل قبولی بر وفاداری دارند همچنین شاخص کیفیت اطلاعات نیز تاثیر مثبت بر اعتمادورضایت الکترونیکی دارد و در نهایت باعث افزایش وفاداری مشتری می شود
۴ – منیژه قره چه و همکارانش(۱۳۹۱) پژوهشی تحت عنوان بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر نیت خرید اینترنتی را انجام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *