۳ حقیقت جالب سئو که هر کسب وکاری باید بداند

شاید باور نکنین اما حدود ۱۰ سال قبل ابزاری ساده و عادی میان بازاریابان و واسه افزایش رد و بدل کردن و هدایت ترافیک به سمت وب سایتا بود و خیلی در میان کاربران اینترنتی شناخته شده نبود؛ اما از همون زمان تا کنون با توجه بیشتر گوگل به این مسئله هم مانند اصول یا بازاریابی واسه دیده شدن وب سایتا اهمیت یافت. با اینکه عوامل مختلفی در تشکیل در طول زمان نقش داشتن اما مهم ترین هدف واسه بهبود تجربه کاربریه که قراره واسه اهدافش به سایت شما سر بزنه.
زبون رابطه بین کاربر و شما تنها کلمات نیستن؛ شما به واسطه عمل خود در سایت عکس العمل خوب یا بد رو مشاهده می کنین. واسه ایجاد این رابطه لازمه از قالب اصول و قوانین خارج شید و با کاربر همدل شید. ۳ حقیقت باحال سئو که در ادامه می خواین این همدلی رو خیلی راحت به ارمغان می آورد.

آشنایی با ۳ حقیقت باحال سئو

زیاد فکر نکنین
نبود قطعیت در به کار گیری و روش هدف دارایی که واسه پیشبرد اهدافتون لازمه کسب وکارتون رو ضعیف کردن می کنه. با اینکه ما در واسه انجام شما هیچ وقت بی گدار به آب نمی زنیم اما خود رو به معجزه می سپاریم و بی پروا از تموم امکاناتی که واسه پیشرفت جایگاه سایت شما هست استفاده می کنیم. پس به جای زیاد فکر کردن و پیچیده کردن قضیه خیلی زود انتظارات خود رو با کارشناسان در میان بذارین.
لینک نسازید؛ رابطه برقرار کنین!
با اینکه لینک یه جور رابطه گیری با محتوا داخلی و خارجی حساب می شه اما واسه این که به اون همدلی واقعی برسین لازمه به جای لینک از خود کاربران کمک بخواین.  لینک بیلندینگ یا لینک سازی پایه س اما وقتی مهم میشه که کاربر روی اون کلیک کنه. تا وقتی که نتونین کاربر رو واسه مطالعه لینکای دیگه تشویق کنین شروع نشده! نگران نباشین! ما در هم لینک می کنیم و هم ارتباطی که منتهی به همدلی کاربر می شه رو پایه گذاری می کنیم.
داستان سرایی کنین!
داستان سرایی هم یه حقیقت باحاله که بدیش اینه بعضی هنوز با منتشر کردن محتوا کوتاه از اون غافل هستن. هر روز که می گذره گوگل بیشتر از قبل بر محتوا طولانی و کاربردی تاکید می کنه. شک نداشته باشین این داستان سرایی براساس همون کلمات کلیدیه که شما می خواین با وارد کردن اونا دیده شید. اما این بار همین کلمات کلیدی به شکل یه متن بلند تر و جزیی در گذاشته می شن.