برگزیده

برترین برندهای سینک گرانیتی خارجی

توجه به دکوراسیون آشپزخانه همانند دکور پذیرایی مهم و ارزشمند است و باید برای داشتن محیط آشپزخانه شیک و جذاب بیشترین دقت را داشته باشیم. یکی از مواردی که می تواند محیط آشپزخانه شما را متفاوت و مدرن نشان دهد توجه در خرید سینک ظرفشویی می باشد.

امروز انواع سینک ظرفشویی با مدل و جنس های مختلف در بازار وجود دارد. یک سینک گرانیتی شیک و با کیفیت می تواند محیط آشپزخانه شما را فوق العاده جذاب و متفاوت نشان دهد. ما در اینجا می خواهیم در مورد انواع برند های سینک گرانیتی موجود در بازار مطلبی را به شما ارائه دهیم.

سبک سینک ظرفشویی خود را با فضای موجود در آشپزخانه شما، نیازهایتان و بودجه خود مطابقت دهید. سینک آشپزخانه کاربرد چشمگیری دارد زیرا شما از این سینک هر روز و در تمام طول روز برای هر کاری از قبیل خیس دادن قابله و تابه و شستشوی ظروف استفاده می کنید.

دو لگنه سینک های دو لگنه دارای یک پارتیشن هستند که آنها را به دو بخش تقسیم می کند. سینک های با ظاهر چهارگوش متداول ترند، اما سینک های D شکل با یک انحنای پشتی در دسترس می باشند. سینک های دو لگنه خوش دست تر هستند زیرا این اجازه را به شما می دهند که دو کار خیس دادن و آبکشی را به طور همزمان انجام دهید. به این نکته توجه کنید که بخش باریک بین دو لگن ممکن است از قرارگرفتن کامل ظروف بزرگ و تابه ها در داخل سینک جلوگیری کند (یک تفاوت سینک گرانیتی کن مدل جاز با پولو).

سینک سنتی به نام آپرون (apron) هم می شناسند، سینک های سنتی به طور معمول با یک لگن منفرد عمیق به همراه یک شیر ظرفشویی نصب شده روی کانتر یا دیوار شناخته می شوند. این انتخاب شیک می تواند یک نمای سنتی به آشپزخانه ببخشد و نسخه های استینلس استیل می تواند به خوبی با طراحی های مدرن به کار رود. اما این نوع سینک های گران هستند و به کابینت های خاص احتیاج دارند و آب می تواند از آن بچکد و به کابینت آسیب وارد کند.

سینک توکار همچنین سینک لبه دار نیز نامیده می شود، لبه های این نوع سینک روی لبه کانتر قرار گرفته و آنرا می پوشاند. سینک های تاپ مانت یا توکار به انواع کانتر آشپزخانه با متریال گوناگون مطابقت دارد و به سهولت نصب می شوند، بنابراین این نوع سینک بهترین انتخاب با داشتن بودجه سبک می باشد. اما سینک توکار می توانند از زیبایی کانتر آشپزخانه شما بکاهد و رسوبات و چرک در اطراف لبه سینک شما باقی بماند.

سنگاب (Trough) این نوع سینک ها برای استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها مناسب هستند. این نوع سینک ها نازک و دراز هستند، دارای عرض ۸ تا ۱۴ اینچ (۲۰ تا ۳۵ سانتیمتر) و طول آنها بیش از ۵۰ اینچ (۱۲۷ سانتیمتر) می باشد. اما سینک های سنگی گران می باشند و بیشتر حالت فانتزی دارند تا کاربردی.

سینک زیرکار (undermount) به جای اینکه روی کانتر نصب شود، سینک های زیرکار از پایین به کانتر نصب می شود. این نوع سینک ها نمای بهتری به کانتر شما می دهد و از آنجایی که به قسمت زیرین کانتر نصب می شود، سهولت در تمیز کردن را بوجود می آورد. بنابراین شما به راحتی می توانید خرده ای غذا و نان را به داخل سینک جاروب کنید بدون اینکه کثیفی به لبه سینک گیر کند. اما سینک های زیرکار بسیار گران هستند و باید با کانتر های ضد آب (waterproof) استفاده شوند.

 

بهترین سینک گرانیتی خارجی

سینک‌های گرانیتی که این روزها طرفداران بسیار زیادی نیز برای خود دست‌وپا کرده‌اند، قوی‌ترین رقبای سینک‌های استیل بوده و با توجه به ویژگی‌های خاص خود، در بسیاری از موارد گوی سبقت را از رقیب‌شان ربوده‌اند. این محصولات مدرن، توسط برندهای مطرح خارجی تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.

شاک، بلانکو و الیچی سه مورد از معروف‌ترین برندهای سینک گرانیتی خارجی در جهان هستند که توانسته‌اند حضور پررنگی در بازار سینک‌های گرانیتی داشته و به غول‌های این عرصه تبدیل شوند. اجازه دهید کمی بیشتر با این محصولات آشنا شده و شما را با ویژگی‌های خارق‌العاده این سینک‌ها آشنا کنیم:

  • سینک گرانیتی شاک:
این نوشته را هم از دست ندهید :   تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

شاک برندی آلمانی است و به عنوان یکی از لیدرهای سرشناس سینک‌های مدرن گرانیتی در دنیا شناخته شده است. سینک گرانیتی شاک در عین حال که با رنگ‌های جذاب و فریبنده شما را مجذوب خود می‌کند، با بهره‌گیری از طراحی مدرن و خاص خود، هر آنچه که از یک سینک انتظار دارید را به شما عرضه می‌نماید.

این محصول کاملا آنتی باکتریال بوده و محیطی بهداشتی و ایمن را در آشپزخانه شما فراهم می‌آورد. مقاومت و دوام بسیار بالای سینک گرانیتی شاک در برابر آسیب‌های محیطی، یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و فروش بالای این محصول به شمار می‌رود. این برند مطرح به قدری از کیفیت کار و محصول خود مطمئن است که ۱۵ سال گارانتی برای سینک گرانیتی شاک ارائه می‌کند!

  • سینک گرانیتی الیچی:

برند ایتالیایی الیچی جزو معروف‌ترین برندهای سینک گرانیتی خارجی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت کرده و محصولاتی ویژه به بازار ارائه می‌کند. الیچی یکی از معدود برندهایی است که سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی تحقیق و فناوری انجام داده و نتیجه آن، تولید سینک گرانیتی الیچی با استفاده از متریالی مخصوص است که کراتک “keratek” نام دارد.

استفاده از این ماده سبب شده که سینک گرانیتی الیچی تبدیل به محصولی منحصربه‌فرد شود که صددرصد ضد آب است. این سینک در برابر عواملی چون ضربه، خراش و شوک حرارتی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال آنتی‌باکتریال است.

بلانکو یک برند آلمانی معروف با بیشتر از ۳۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع سینک‌های ظرفشویی است و جزو محبوب‌ترین برندهای این حوزه به شمار می‌رود.

سینک گرانیتی بلانکو که از ماده سیلگرانیت تهیه می‌شود، علاوه بر ظاهری زیبا و جذاب، مقاومت بسیار بالایی نیز در مقابل عوامل مختلف محیطی دارد. مقاومت در برابر ضربه، تحمل گرما تا ۲۸۰ درجه سلسیوس و مقاومت بالا در مقابل اسیدهای مختلف خانگی، از مهم‌ترین ویژگی‌های سینک گرانیتی بلانکو است که توانسته این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین سینک‌های دنیا تبدیل کند.

پیشنهاد ویژه برای خریداران سینک گرانیتی خارجی

مسلما قوی‌ترین و اصلی‌ترین دلیل شما برای خرید سینک گرانیتی خارجی، کیفیت بالای این محصول و اطمینان از دوام بالای آن‌ است. البته در کنار کیفیت بالا، زیبایی و جذابیت محصولات خارجی نیز یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در تصمیم‌گیری شما محسوب می‌شود، که با توجه به هزینه‌ای که قرار است برای خرید محصول مورد نظر خود صرف نمایید، یک موضوع کاملا بدیهی بوده و حق طبیعی شما به شمار می‌رود.

احتمالا اگر به شما بگوییم که می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر از چیزی که در ذهن دارید، محصولی تهیه کنید که از نظر کیفی با برترین برندهای سینک گرانیتی خارجی برابری می‌کند باور نمی‌کنید؛ که البته حق هم دارید! ولی بررسی دقیق سینک گرانیتی فونیکس، شما را از بابت صحت ادعای ما مطمئن خواهد کرد. درتولید سینک گرانیتی فونیکس از بهترین متریال‌های خارجی که توسط برندهای معتبر دنیا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهره برده شده و به همین دلیل از نظر کیفی با محصولاتی چون شاک، بلانکو و الیچی هم‌سطح است. سینک گرانیتی فونیکس در عین حال که کیفیت بسیار بالایی دارد، از نظر طراحی و رنگ‌بندی نیز یک محصول زیبا و مدرن است که حال‌وهوایی خاص به آشپزخانه شما می‌بخشد.