پایان نامه با کلمات کلیدی خودکارآمدی، آموزش خودکارآمدی، منابع اطلاعاتی

…………………………………………………… 8
متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 8
تعریف مفاهیم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9

فصل دوم ادبیات پژوهش

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11
مفهوم اهمالکاری……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 12
انواع اهمالکاری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 13
علل اهمالکاری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 15
اهمالکاری به عنوان یک اختلال شخصیتی………………………………………………………………………………………………………………19
بررسی اهمالکاری به عنوان یک ویژگی شخصیتی ………………………………………………………………………………………………… 24
پیشایندهای اهمالکاری……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 28
پیامدهای اهمالکاری…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 29
سبک‌‌های مقابله ای اهمالکاری……………………………………………………………………………………………………………………………. 34
خودکارآمدی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 37
تعاریف خودکارآمدی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 39
خودکارآمدی تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 40
منابع اطلاعاتی خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 42
ابعاد خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 43
عوامل موثر بر خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 44
راهبردهای بهبود خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………………………………. 44
پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 45

فصل سوم : روش‌شناسی پژوهش

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 53
روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 53
جامعه آماری پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 53
نمونه و روش نمونه‌گیری ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 54
ابزار پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 54
روش اجرای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 55
شرح مختصری از جلسات آموزش خودکارآمدی…………………………………………………………………………………………………… 56
روش تجزیه‌وتحلیل پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….. 56

فصل چهارم : تجزیه‌وتحلیل داده‌ها

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 58
تحلیل توصیفی یافته‌های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………….. 58
تحلیل آماری فرضیه های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………….. 60
فرضیات آزمون آماری ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 61

فصل پنجم : بحث و نتیجه‌گیری

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 68
بررسی فرضیات پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 68
محدودیت‌های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 73
پیشنهادهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 74
پیشنهادهای کاربردی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 74

منابع و مآخذ

منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 76
منابع لاتین ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 81

پیوست‏ها

پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………… 89
برنامه آموزش خودکارآمدی………………………………………………………………………………………………………………………………… 91
چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 109
صفحه عنوان انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 110

فهرست جداول
عنوان صفحه

جدول 1-3. شرح مختصری از جلسات آموزش خودکارآمدی………………………………………………………………………………… 56
جدول 1-4. آماره های توصیفی متغیر اهمال کاری و مولفه های مربوط به آن به تفکیک گروه ها………………………………… 59
جدول 2-4. آزمون کولوموگروف-اسمیرنوف تک نمونه ای برای متغیر های حاضر در پژوهش در پس آزمونها……………..61
جدول 3-4. آزمون لوین برای همگنی واریانس متغیرهای حاضر در پژوهش در پس آزمون ها……………………………………. 61
جدول 4-4. نتایج تحلیل واریانس برای یکسان بودن شیب خط رگرسیون………………………………………………………………. 62
جدول 5-4. نتایج آزمون کواریانس برای تعیین تاثیر خودکارآمدی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان…………………. 62
جدول6-4. نتایج آزمون کواریانس برای تعیین تاثیر آموزش خودکارآمدی بر کاهش اهمال کاری آماده شدن برای امتحان…63
جدول7-4.نتایج آزمون کواریانس برای تعیین تاثیر آموزش خودکارآمدی بر کاهش اهمال کاری آماده کردن تکالیف دانش آموزان………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..63
جدول8-4. نتایج آزمون کواریانس برای تعیین تاثیر آموزش خودکارآمدی بر کاهش اهمال کاری آماده کردن پژوهش های کلاسی دانش آموزان…………………………………………………………………………………………………………………………………………….64
جدول 9-4 پیگیری آموزش خودکارآمدی بر اهمال کاری و مؤلفه های آن از آزمون t وابسته ………………………………………65

فهرست نمودارها و شکل‌ها
عنوان صفحه

نمودار 1-2. شرایط افزایش دهنده احتمال بروز اهمال کاری …………………………………………………………………………………. 26
نمودار2-2. مدل استیل از علل اهمال کاری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *