مرداد ۲۱, ۱۳۹۹

یک متخصص PPC چه کاری انجام می دهد؟

یکی از اصلی ترین چالش های ورود به حوزه بازاریابی دیجیتال این است که بسیاری از موقعیت ها مانند سایر مشاغل “استاندارد” نیستند. آنها غالباً دارای آموزش ، گواهینامه یا مدرک خاصی نیستند ، به این معنی که اگر شما علاقه مند به ورود به صنعت هستید ، شاید نمی دانید از کجا شروع کنید. همچنین ، آنها ترکیبی از مهارتهای غیرمعمول را دارند که می تواند از خلاق بودن تا بسیار تحلیلی باشد. اگر به دنبال منطقه ای هستید که می توانید در بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید ، تبلیغات PPC (پرداخت هر کلیک) می تواند مکانی جالب برای شروع باشد. در اینجا به یک روز در زندگی یک متخصص PPC می پردازیم تا به شما ایده ای بدهد که در این صنعت طاقچه چه انتظاری دارید.
دیجیتال

نقش یک متخصص PPC

یک متخصص PPC ، فعالیتهای تبلیغاتی مبتنی بر پرداخت برای هر کلیک از جمله استراتژی ، طراحی ، اجرای ، SEO و تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات را مدیریت می کند. این یک نقش چالش برانگیز است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد زیرا به یک مهارت منحصر به فرد برای میخکوب کردن یک کمپین PPC نیاز دارد. برخی از نقشهای اصلی که یک متخصص PPC بر عهده دارد عبارتند از:

     

  • تحقیقات کلمات کلیدی: دانستن چگونگی جستجوی افراد برای کالاها یا خدمات ، برای یک متخصص PPC ضروری است. شما باید از روندها پیروی کنید ، دائماً تحقیق کرده و روی گزینه های کلمات کلیدی خود تست کنید و در صورت مشاهده نشدن نتایج آماده باشید.

     

  • طراحی صفحه فرود: تبلیغات شما کلیکها را به سمت صفحه فرود هدایت می کنند که در آن شما چند ثانیه فرصت دارید تا خوانندگان خود را درگیر و خوشحال کنید. تکمیل این صفحات فرود هنری است که سهم متخصص PPC را دارد. بدون داشتن صفحه فرود ، تمام تلاش شما برای استفاده ناچیز است.

     

  • تماشای روند: این به تنهایی می تواند یک کار تمام وقت باشد. روند SEO و درک چگونگی پیشی گرفتن از الگوریتم های همیشگی گوگل ، هنگامی که شما بر برنامه های خود غلبه نمی کنید ، شما را شلوغ می کند. شما به یک رابطه صمیمی با مصرف کنندگان احتیاج خواهید داشت ، بنابراین می فهمید که آنها به چه عکس العملی پاسخ می دهند و همچنین چه فناوری روزانه آنها را هدایت می کند. شما باید همه اینها را ، همراه با روندهای اجتماعی ، بدانید تا در بالای کلید واژه های کلیدی و صفحه های صفحه فرود خود قرار بگیرید.

مجموعه مهارت های یک متخصص PPC

به گفته استفان Sarandrea ، مدیر استراتژی شرکت PPC Siteflood ، “PPC هنرهای بازاریابی … را با علم علائم ترکیب می کند.”

این مسئله به ذهن خلاق متخصص PPC می پردازد ، اما برای تسلط بر هنر PPC بسیار بیشتر لازم است. در طول روز شما متعادل کننده صفات مختلفی از جمله:

     

  • تحلیلی: همانطور که قبلاً گفته شد ، شما زمان زیادی را صرف تلاش برای تشخیص اینکه چه چیزی برای مبارزات انتخاباتی شما استفاده می کند ، می کنید. بنابراین ، یک ذهنیت تحلیلی لازم است تا شماره ها را بررسی کرده و آماری را تجزیه و تحلیل کند تا بتوانید عملکرد کمپین خود را بهبود ببخشید.

     

  • سازمان و مدیریت زمان: در بیشتر مشاغل انتظار می رود ، اما به عنوان یک متخصص PPC ، با بسیاری از کارها مواجه خواهید شد که نسبت به سایر موقعیت ها وقت گیرتر است. یعنی پیروی از آمار کمپین های خود در حالی که با جدیت تحقیق می کنید تا در صدر روندها باقی بمانید. برای اطمینان از اینکه هیچ چیزی را از دست ندهید ، به لیست کارهای طولانی و یک برنامه ریز روزانه نیاز دارید.

     

  • تخصص فنی: برای مدیریت PPC از جنبه های فنی بسیاری از جمله درک HTML و JavaScript ، رمزگشایی ، ردیابی و بازخوانی کدها یا استفاده صحیح از برچسب ها وجود دارد. همچنین باید از دیدگاه کاربر فناوری را درک کنید تا از آخرین روند مرورگرها ، دستگاه ها و موارد دیگر پیروی کنید.

     

  • خلاقیت: ذهن خلاق شما موفقیت کمپین های شما را هدایت می کند. شما باید کپی فوتی و فوری بنویسید و از تصاویر خلاقانه استفاده کنید که در یک قاب بسیار کوچک قرار می گیرند. به گفته Sarandrea ، “هر تبلیغ کاملاً ناچیز است ، بنابراین باید با استفاده از فضای اقتصادی مقرون به صرفه باشید.” شما باید از احساسات و FOMO (ترس از از دست رفتن) استفاده کنید تا نرخ کلیک خود را افزایش دهید. این اصلی ترین شغل است.
  • اقتصادی

     

  • درک مشتری: برای تعیین هدف مشتری باید از مارک و تجارت خود استفاده کنید. به این ترتیب ، مکان های مناسب ، کلمات کلیدی را پیدا خواهید کرد و برای تبلیغات نمایش خود کپی می کنید.

     

  • ارتباطات: نه تنها به نوشتن نسخه خوب کمپین نیاز خواهید داشت بلکه ایده های خود را به طور مؤثر به مشتری و اعضای تیم نیز ابلاغ خواهید کرد. شما باید در بالای مبارزات انتخاباتی خود باشید تا اطمینان حاصل کنید که روند کار خود را به درستی توضیح می دهید. شما باید از تمایل خود برای ایجاد تغییرات حمایت کنید ، بنابراین مردم می بینند که اگر تغییراتی ایجاد نشود ، این کمپین رنج خواهد برد.
  • ایده

     

  • سازگاری: بازاریابی دیجیتال از نظر ماهیتی روان است و از هر نظر تغییر می کند. شما باید ویلی باشیدبرای ایجاد تغییرات همچنین هنگامی که همه چیز به روشی که شما پیش بینی کرده اید نباشد ، باید نیاز به تغییر را تشخیص دهید. سازگاری برای بهبود و همچنین سازگاری با تغییرات در روند و فناوری ، مواردی هستند که هر روز باید در برنامه خود بگنجانید. به عبارت دیگر ، برنامه ریزی کنید تا در برنامه های خود تغییراتی ایجاد کنید.
  • برنامه ریزی

     

  • گرسنگی برای دانش: شغل شما هر روز خواستار یادگیری شماست. تحقیقات مورد نیاز بی پایان است ، بنابراین شما باید اشتهای دانش داشته باشید و مایل باشید روش های جدید انجام کارها را برای ماندن در صدر بازی خود بیاموزید.

     

  • اشتیاق برای آزمایش چیزهای جدید: اگر فکر خود را تغییر نمی دهید و رویکردهای جدید را امتحان می کنید ، کار خود را انجام نمی دهید. شما باید به اندازه کافی شور و اشتیاق داشته باشید تا بخواهید چیزهای جدید را امتحان کنید ، بنابراین می فهمید بهترین نتیجه چه می شود. Sarandrea می گوید: “اگر در حال پیشرفت و تماشای کلیک های غلط باشید ، در طی چند روز خواهید آموخت ، یکی از بهترین احساسات است ، به خصوص پس از گذراندن روزها یا هفته ها آزمایش A / B.” li>

شناخت روانشناسی PPC

یک متخصص موفق PPC اهمیت روانشناسی زبان را در PPC درک می کند. این نیرو محرکه ای خواهد بود که شما را به تحقیق و جستجوی راه هایی برای تولید گذرگاه ها در تمام طول روز نگاه می دارد. کوچکترین تفاوت در نحوه بیان تبلیغات شما باعث موفقیت یا شکسته شدن موفقیت کمپین شما می شود. بنابراین ، همیشه با مصرف کنندگان و اهداف کمپین های خود آشنا خواهید شد.

هنر ترغیب با اندکی فشار دادن پاکت ، فقط تفکر رایانه ای شخصی است که فقط جالب است. شما نمی خواهید احساسات زیادی را برانگیزید زیرا این امر می تواند به سرعت زشت شود. بنابراین ، درک کنید که چه چیزی بگویید و چگونه آن را کاملاً بگویید.

هنر ترغیب به شما امکان می دهد احساسات را تحریک کنید تا به نتایج مورد نظر خود برسید. مصرف کنندگان باید احساس کنند که باید اطلاعات بیشتری کسب کنند و از همه مهمتر ، باید احساس کنند که باید آنچه را که می فروشید داشته باشند. شما باید ثابت قدم باشید ، و بنابراین درک درستی از برند مهم است. تجربه شما باید به گونه ای توسعه یابد که شما بفهمید که چگونه یک برچسب بنویسید که برای یک برند معتبر باقی بماند ، تکراری است اما راکد نیست ، و این یک واکنش احساسی می شود.

قرار دادن همه اینها با هم

با توجه به Sarandrea ، “ترکیب … برای کار با آن می تواند بسیار چالش برانگیز باشد ، اما همچنین می تواند یک معما بسیار عملی باشد ، نه حداقل در بخشی چون PPC بسیار متریک است!” زندگی شما به عنوان یک متخصص PPC نیاز به دستکاری زیادی دارد اما باید بی دردسر به نظر برسد و ماهیت دوم شود.

تبلیغات شما باید احساس فوریت ایجاد کنند ، خلاق و باهوش باشند و کلمات کلیدی را در خود گنجانید که غالباً موقعیت را ناخوشایند نشان می دهد. استفاده از کلمات کلیدی ، کپی و تصاویر شما باید با هم همکاری زیبایی داشته باشد تا مردم را ترغیب کند تا به صفحه فرود کاملاً طراحی شده خود کلیک کنند. با ایجاد هر آگهی یا تبلیغاتی ، وارد معیارهای خود می شوید و می توانید کمپین هایی را که قبلاً برای رفتن آماده کرده اید ، بهبود بخشید. این می تواند کمی به نفس شما ضربه بزند ، اما یک متخصص واقعی PPC می داند که این کار همراه است. شما در انتظار پیشرفت های خلاقانه هستید تا در تحلیل بعدی خود معیارهای بهتری ببینید.

نکات شغلی از طرف یک حرفه ای

طبق گفته های Digital Strategist ، Andrew Medal شما باید طناب های گوگل AdWords و Bing Ads را بیاموزید. مدال می گوید: “این دو سیستم مشابه هستند و هر دو Adwords و Bing Ads برای برنامه های خود گواهینامه هایی ارائه می دهند.” همچنین سیستم عامل های خاصی برای صنعت در نظر گرفته شده است ، اما این بسته به صنعتی که شما برای یک شغل در نظر گرفته اید ، بسیار متفاوت است. آنها این سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هستند. “

تبلیغات PPC شغلی است که در آن شما باید با آزمایش و خطا یاد بگیرید. شما باید آماده باشید که دستانتان کثیف شود و همچنین آماده شکست باشید. مدال به تازه کارها توصیه می کند که مسابقه را بررسی کنند تا ببینند که آنها چه کار خوبی دارند. مدال می گوید: “نگاه کنید که آنها چه کاری انجام می دهند که منحصر به فرد است و آنچه به نظر می رسد یک روند صنعت است” ، می گوید: این بستگی به شما خواهد داشت که یک موضوع مشترک را تعیین کنید که اگر نادیده بگیرید ، به شما کمک می کند تا شما را از هم جدا کنیم ، و چه چیزی یادگیری طناب PPC می تواند مشکل باشد اما به یک حرفه ای چالش برانگیز در یک صنعت پر تقاضا منجر می شود.