چرا بازاریابان باید به تصمیمات حفظ حریم خصوصی اهمیت دهند

به گفته براندون گیل ، حفظ حریم خصوصی نگرانی شماره یک از مصرف کنندگان آنلاین است ، به طوری که ۸۶ درصد از کاربران برای بهبود ایمنی خود به صورت آنلاین گام های موثری برداشته اند. و هرچه مقررات و دستورالعمل های حریم خصوصی بیشتر داده ها توسط دولت ها ، صنایع و سازمان های حفظ حریم خصوصی در سراسر جهان به مرحله اجرا گذاشته شود ، این امر اهمیت بیشتری می یابد که بازاریابان این قوانین را بفهمند و از آنها پیروی کنند – یا با مجازات و / یا جریمه ای روبرو شوند.

متعادل کردن شخصی سازی و حفظ حریم خصوصی

یک مطالعه توسط Accenture نشان داد که ۸۰ درصد از ۲۰۱۲ مصرف کننده که بین ۲۰ تا ۴۰ سال از ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا مورد بررسی قرار گرفته اند معتقدند که حریم شخصی چیزی از گذشته است. حتی بیشتر – ۸۷ درصد – می گویند که حراست ها برای محافظت از اطلاعات شخصی کافی نیستند. با این حال ، حدود نیمی از این افراد (۴۹ درصد) می گویند در صورت عدم ارائه پیشنهادهای مناسب تر به شرکت هایی که رفتارهای خرید خود را ردیابی می کنند ، اعتراض نمی کنند و ۶۴ درصد به خاطر پیامک های متنی در فروشگاه نیستند تا به آنها کوپن را در سایت ارائه دهند. به طور کلی ، ۶۱ درصد معتقدند دریافت پیشنهادهای مربوطه مهمتر از حفظ فعالیت آنلاین آنها است.

ما می دانیم که اطلاعات جمعیتی برای مشتریان سودمند است زیرا تجربه شخصی تر و هدفمندتری را در اختیار آنها قرار می دهد. ۹۰٪ اعدام های مورد بررسی توسط Adage می گویند که برای تلاشهای بازاریابی خود به داده های مصرف کننده وابسته هستند. برندها نمی خواهند وقت یا چشم انداز خود را هدر دهند و برای آنها پیام هایی ارسال کنند که تبدیل نمی شوند.

ذخیره سازی اطلاعات همچنین به نفع مشتریان است. به عنوان مثال ، هنگامی که مشتریان آدرس و یا کارت اعتباری خود را با خرده فروشان آنلاین مورد علاقه خود ذخیره می کنند ، می توانند خریدهای خود را سریعتر انجام دهند.

با این وجود ، مصرف کنندگان نسبت به حریم خصوصی محتاط هستند و بازاریابان باید به طور فزاینده ای اینگونه باشند. همانطور که اریک اشمیت Google در مجمع جهانی اقتصاد ۲۰۱۵ در داووس ، سوئیس در سال های آینده پیش بینی کرد:

اقتصاد

آدرس های IP زیادی وجود خواهد داشت … دستگاه ها ، سنسورها ، چیزهایی که می پوشید ، چیزهایی که با آنها ارتباط برقرار می کنید وجود دارد ، که حتی به آنها حساس نمی شوید. این بخشی از حضور شما در تمام مدت خواهد بود. بنابراین ، به عنوان یک صنعت که درگیر توسعه فرآیندها و فناوریهای جدید برای مدیریت داده ها در حمایت از اثربخشی بازاریابی است ، چگونه می توان این خط همیشه باریک بین ارزش و حریم خصوصی را رعایت کرد؟

شفافیت در بازاریابی

حتی امروز ، بازاریابان می توانند داده های زیادی را درمورد مصرف کنندگان بصورت آنلاین جمع آوری کنند. برای ارائه یک تجربه مثبت و شخصی به مشتریان ، به داده های آنها نیاز داریم. با این وجود ، کلیه بازاریابان نیز از نظر قانونی موظف هستند با این اطلاعات شخصی شخصی با احترام و منصفانه رفتار کنند. برای این کار ، شما باید در مورد نحوه استفاده از داده ها به منظور اطلاع رسانی در مورد فعالیت های بازاریابی خود شفاف باشید. به طور صحیح محافظت از داده های مشتری بیشتر از دفاع از شبکه شما از هکرها و ارسال یک خط مشی رازداری boilerplate است.

هک

برای تبدیل نقاط لمسی بازاریابی خود در اطراف حریم خصوصی به یک تجربه مثبت مشتری ، باید اقدامات زیر را انجام دهید:

     

  • کنترل حریم شخصی کاربر را کنترل کنید تا کنترل مشتریان کنترل شود.
  •  

  • از چندین حمله جلوگیری کنید.
  •  

  • با استفاده از اتوماسیون در هر کجا که امکان پذیر باشد ، از نفوذ انسان جلوگیری کنید.

برای اینکه با سیاست های حفظ حریم خصوصی در بازاریابی خود دقیق تر باشید ، مراحل زیر را انجام دهید:

     

  • به مشتریان اطمینان دهید که برای حفظ حریم خصوصی آنها ارزش قائل هستید ، و ابزارها و روشهای استفاده شده را برای ایمن نگه داشتن داده های خود تبلیغ کنید. مجوزهای BBB و سایر آرمهای امنیتی خود را به طور برجسته در وب سایت خود نمایش داده و یک صفحه جداگانه برای سیاست حفظ حریم خصوصی خود ایجاد کنید. با این کار مشتریان و چشم اندازها برای اعتماد به شما ترغیب می شوند.
  •  

  • به مشتریان اطلاع دهید که اطلاعات آنها فاش می شود ، و در مورد چگونگی استفاده از اطلاعات آنها پس از جمع آوری اطلاعات کاملاً واضح باشند. به مشتریان اجازه دهید تا اطلاعات خود را ارائه دهند یا از دریافت ایمیل و سایر تبلیغات خودداری کنند.
  •  

  • با محدود کردن فروش آن به اشخاص ثالث ، داده های خود را در اختیار داشته و کنترل کنید. به عنوان مثال ، از یک راه حل بهینه سازی بازاریابی استفاده کنید که برای فعال کردن آن نیازی به فروش داده های شخص ثالث ندارد.

مقررات و دستورالعمل های حفظ حریم خصوصی داده های کلیدی: ایالات متحده

مراحل فوق دستورالعملهای عالی عالی است ، اما چگونه می دانید سیاستهای حفظ حریم خصوصی شما با پیروی از مقررات جدیدی که در راه شما قرار دارند مطابقت دارند؟

در ایالات متحده ، تنظیم کننده واحدی برای محافظت از داده ها وجود ندارد ، زیرا مقررات معمولاً توسط صنعت یا ایالت ساخته و اجرا می شوند. یکی از دقیق ترین مقررات PCI DSS (استاندارد پرداخت امنیت داده های صنعت کارت پرداخت) است ، مجموعه ای از استانداردهای ایجاد شده توسط صادرکنندگان کارت مانند Visa و MasterCard برای اطمینان از امنیت جزئیات کارت اعتباری بصورت آنلاین. به عبارت دیگر ، اگر وب سایت تجارت الکترونیکی از هر نوع را اداره می کنید ، باید قوانین مندرج در PCI DSS را رعایت کنید. انجام ندادن این کار بسته به اینکه سطح سازمان شما (چه میزان) بزرگ باشد جریمه می شود. در اینجا نمودار مرجع وجود دارد:

کمیسیون تجارت فدرال دستورالعمل های حریم خصوصی دیگری را برای بازاریابانی که در ایالات متحده مشغول به کار هستند ، فراهم می کند.

مقررات جهانی – و چرا اهمیت دارند

اگرچه ایالات متحده در چند سال گذشته در معرفی قوانین حفظ حریم خصوصی تلاش هایی را انجام داده است ، اما هنوز از اروپا عقب مانده است ، که همچنان یک قانون حفظ حریم خصوصی را بعد از دیگری عملی می کند. و از آنجا که بسیاری از شرکت های متوسط ​​امروزی محصولات و خدمات خود را به مشتریان در سراسر جهان می فروشند ، مهم است که بدانید و درک این آیین نامه ها و اینکه چگونه شما در بازار بازاریابی در ایالات متحده هستید ، چگونه آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

آیین نامه حفاظت از داده های اروپا (GDPR اتحادیه اروپا)

اتحادیه اروپا

آیین نامه ای که هم اکنون در ذهن سازمان ها در سراسر جهان قرار دارد ، آیین نامه آتی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا است که از تاریخ ۲۵ مه سال ۲۰۱۸ به مرحله اجرا می رسد. گرچه عنوان آن “اروپایی” است ، اما این قانون برای هر شرکتی که به آن بفروشد اجرا می شود شهروندان اروپایی یا ساکنان- یا هر کسی که داده هایی را در اتحادیه اروپا ایجاد می کند.

این “ایجاد داده” می تواند شامل خرید یا ارسال جزئیات در هنگام تعامل فروش یا بازاریابی باشد. همانطور که می توانید تصور کنید ، این به بازاریاب ها در سراسر جهان تأثیر می گذارد تا از حفظ حریم خصوصی و شرایط لازم برای اطمینان از سازگاری خود استفاده کنند. این قانون به بهترین روش برای محافظت از داده های مصرف کننده تبدیل می شود. و بازاریابان ایالات متحده که به این قوانین پایبند نیستند می توانند خود را در آب گرم پیدا کنند.

چرا باید مقررات مربوط به حریم خصوصی اروپا را رعایت کنید

بازاریابان در ایالات متحده باید اطمینان حاصل کنند که آنها به همراه مقررات مربوط به حفظ حریم شخصی در اروپا ، که سال آینده نیز لازم الاجرا خواهد بود ، آماده این مقررات هستند.

رید فریمن ، شریک زندگی در ویلمر هیل ، در کنفرانس اندازه گیری مخاطبان بنیاد تحقیقات تبلیغات (ARF) 2017 در جلسه بحث و تبادل نظر درباره موضوع قوانین حفظ حریم خصوصی اروپا و تأثیر آنها بر ایالات متحده ، در جلسه بحث و گفتگو درباره GDPR و تنظیم ePrivacy اتحادیه اروپا برای بازاریابان آمریکایی چه معنی دارد. وی اظهار داشت:

“بولت شماره یک: اثر خارق العاده ای دارد.” اگر در حال پردازش اطلاعات شخصی در اروپا می باشید – اگر به آن لمس کنید ، آن را پردازش می کنید … اگر این یک ساکن اروپایی باشد داده ها ، GDPR برای شما اعمال می شود ، هر کجا که می نشینید. “

اگر این باعث ایجاد انگیزه در شما نمی شود ، در نظر بگیرید سازمان هایی که از مقررات جدید پیروی می کنند می توانند جریمه ۱۰ میلیون یورو ، یا ۲٪ از درآمد جهانی برای جرائم کوچکتر و ۲۰ میلیون یورو یا ۴٪ از فروش های جهانی برای موارد بزرگتر دریافت کنند. چنین جریمه های تند و تیز برای بسیاری از شرکت های آمریکایی ناآشنا هستند – همانطور که قوانین مربوط به اطلاعات شخصی افراد و سوابق داده های اروپایی هاست.

چگونه GDPR اتحادیه اروپا بر بازاریابی ایمیل تأثیر می گذارد؟

از آنجا که GDPR اتحادیه اروپا یک آیین نامه است و مجموعه ای از دستورالعمل ها نیست ، نادیده گرفتن قوانین آن غیرممکن خواهد بود. در اینجا عناصر GDPR وجود دارد که به طور خاص بر بازاریابی ایمیل تأثیر خواهد گذاشت.

     

    1.  

    2. رهنمودهای رضایتمندی بیشتر: بازاریابان مجاز به ارسال ایمیل به افرادی که تصمیم به دریافت پیام دریافت کرده اند ، می شوند. در حال حاضر این مورد در بیشتر کشورهای اروپایی تحت دستورالعمل حریم خصوصی اتحادیه اروپا صورت می گیرد ، اما GDPR این رضایت را بیشتر مشخص می کند. این اظهار می کند که مارک ها باید مطابق با GDPR ، رضایت تأیید را که “آزادانه داده می شود ، خاص ، آگاهانه و بدون ابهام” جمع آوری کنند. این قانون تصریح می کند که یک رضایت سیگنالینگ با عملکرد مثبت ممکن است شامل بررسی کادر در وب سایت ، “انتخاب تنظیمات فنی برای خدمات جامعه اطلاعات” یا “بیانیه یا رفتار دیگری” باشد که به وضوح نشان دهنده رضایت پردازش است. انجام هیچ کاری ، استفاده از جعبه های پیش تیک و غیرفعال بودن سیگنال های کافی نیستند. بازاریابان می توانند دو سیستم مختلف را برای شهروندان ایالات متحده و اتحادیه اروپا تنظیم کنند ، اما این می تواند گران و وقت گیر باشد. در نظر بگیرید تمام دستورالعمل های رضایت خود را در سطح جهان به روز کنید.
     

  • الزامات جدید برای نگهداری سوابق: بازاریابان نیز باید رعایت قوانین رضایت مندرج در بالا سوابق خود را نگه دارند تا در صورت سؤال از حسابرسان یا دادگاه بتوانند گزارش ارائه دهند. این مسئله چالش جدیدی را برای بسیاری از بازاریابان نشان خواهد داد ، اگرچه قوانینی مانند این در کشورهایی مانند آلمان مدتی است که وجود داشته است. ۳ ٫ قالب بندی داده های موجود با استانداردهای جدید
     

  • قالب بندی داده های موجود با استانداردهای جدید: گرفتن رضایت و مستند سازی از آن فقط شروع کار استالزامات جدید GDPR همچنین به کلیه داده های موجود اعمال می شود. اگر پایگاه داده شما شامل مشترکانی باشد که مجوزهای آنها طبق استانداردهای مقررات جمع آوری نشده و ردیابی نشده اند ، ممکن است دیگر مجاز به ارسال ایمیل به آن مشترکین نباشید. به همین دلیل ، بسیاری از مارک ها ممکن است در اوایل سال ۲۰۱۸ کمپین های مجوز مجدد را اجرا کنند.

نتیجه گیری

کوشا باشید مقررات حفظ حریم خصوصی دائما در حال تغییر است ، و سیاست های بازاریابی شما باید ادامه یابد! خیلی دیر نیست که خط مشی های فعلی خود را بررسی کنید و تغییر دهید. با انجام این کار ممکن است شما را از دردسر (و جریمه!) در جاده نجات دهد.

همه چیزهایی را که باید در مورد تبدیل شدن به یک کارشناس بازاریابی دیجیتال در موضوعاتی مانند حریم خصوصی بدانید ، بیاموزید. اکنون فهرست کامل دوره های ما را مرور کنید.

دیجیتال