پایان نامه رایگان درباره اعتماد مشتریان

سایتهاوتاثیر آن بر اعتماد و وفاداری
حبیب ا..جوانمرد
علی اکبر سلطان زاده
۱۳۸۸
به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی
پیمایشی
یافته های تحقیق نشان می دهداز ویژگی های وب سایتها و برند اینترنتی موثر بر نگرش مثبت و اعتماد مشتریان به ترتیب شاخص های امنیت ،اعتماد،تکمیل سفارش،شکل آرم رنگ،وضوح گرافیک و ترکیب تصاویر دارای اولویت می

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *