برگزیده

خدمات برتر چاپ

محل قرار گیری و ترتیب فونت ها باید بگونه ای باشد که کاملا خوانا باشه و ذهن مخاطب را به سمت نوشته هدایت بکند و نوشته توی هم نباشند و طوری نباشد که نتوان نوشته ها را به راحتی خوانده بشود.
کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت لمینت براق بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم مرغوب چاپ می شود و سپس با روکش لمینت براق پوشش داده میشود. که باعث می شود که کارت شما مقاومت فوق العاده ای پیدا کند و خم ، شکسته و یا پاره نشود.
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد لمینت برجسته طلاکوب مربع 5.9×5.6 دورگرد +A*
چاپ سویشرت هودی سفید به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد کتان امباس دورصاف +A*
پس از حذف پس زمینه شما یک لایه در زیر لایه تصویر خودتان ایجاد بکنید و برای این کار کافی است در قسمت پایین سمت راست برروی گزینه Create a new layer بزنید و یک لایه جدیدی را ایجاد بکنید و این لایه جدید یک رنگ سفید و یا هر رنگی که دوست داشتید با استفاده از ابزار Paint Bucket Tool یا با استفاده از دکمه میانبر (G) رنگی که تمایل دارید را برروی پس زمینه خود ایجاد بکنید. هر رنگی که در پالت رنگی شما در نرم افزار فتوشاپ باشد و شما برروی تصویر بچکانید باعث رنگی شدن تصویر پس زمینه شما می شود.
شما با رعایت این یکسری از اصول چاپ پد موس می توانید در عرض 15 دقیقه یک پدموس کاملا اختصاصی و زیبا داشته باشید. بخصوص برای افرادی که با خیاطی آشنایی دارند این کار بسیار برای آنها راحت تر خواهد بود.
از این نوع کاغذ برای طراح های شاد و متنوع توصیه می شود. درخشش نور در این نوع کاغذ به راحتی به چشم می آید و همین سبب محبوبیت و جذب افراد به این کاغذ می باشد. از این نوع عکس برای کارهای عروسی در بعضی موارد دیگر استفاده می شود.
چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون با سرعت چاپ ۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
ما قصد داریم در این مقاله مزایای چاپ بروشور را بطور کامل و مختصر در ۶ بند برای شما بیان بکنیم و سعی کردیم اصلی ترین مزایای چاپ بروشور را در این ۶ نکته بیان کرده باشیم.

لیست قیمت انواع کارت ویزیت لمینت براق

نکته دوم: آماده سازی و بازخورد سریع
در این مرحله شما می توانید بادکنک آرایی بر روی دیوار در سایز های مختلف در رنگ های مختلف بکار بگیرید بهتر است از یک طیف رنگی که متناسب با تم تولد و یا تم عروسی شما می باشد از این طیف رنگی استفاده بکنید. شما می توانید بادکنک آرایی خودتان را خیلی پر برروی دیوار استفاده نکنید شما می توانید حتی با یکسری بادکنک در فواصل مختلف ولی با یک طیف رنگی مشخص که بیشتر باید متناسب با تم تولد شما باشد استفاده بکنید.
شناخت از فاصله دید مخاطب به طراحی شما باید به گونه ای باشد که شما باید تمام نسبت ها را در طراحی خود رعایت بکنید و به گونه ای طراحی بکنید که همه موارد از جمله آدرس و سایر موارد به طور واضح و خوانا دید داشته باشد.
چاپ لیبل به عنوان هویت محصولاتی شناخته می شوند که به مشتریان امکان می دهد این محصول را از دیگری متمایز کنند. این که آیا شما برای سینمای خانگی خود یک صفحه نمایش فیلم خریداری می کنید یا برای خرید تنقلات خریداری می کنید ، برچسب ها مهم هستند. اما برچسب زدن محصولات فقط مربوط به تبلیغ و مارک محصول نیست ، بلکه اطلاعات بسیار مهمتری نیز وجود دارد که مصرف کنندگان هنگام بررسی برچسب ها به آنها توجه می کنند. به همین دلیل است که برچسب های محصول به اشکال مختلفی عرضه می شوند. برچسب هایی وجود دارد که به شکل خود محصول و یا همچنین لیبل هایی جدیدا چاپ می شود که محتوای بسته بندی از داخل آن نمایان می شود.
در مقایسه با کارت پستالها و سایر موارد چاپی ، بروشورها می توانند از طریق سیستم های پستی به مشتریان خود ارسال بشود و درب محل بروشور شما را تحویل بگیریند. این ویژگی های چند منظوره باعث می شود شما تصمیم به چاپ بروشور ارزان بگیرید زیرا بروشور این قابلیت را دارد که همه خدمات بخش های مختلف سازمان شما در آن گفته بشود و برای مشتریان شما به راحتی ارسال بشود.
چاپ روی بادکنک های مالزی نیز با سیستم چاپ سیلک انجام می شود و کیفیت چاپ های انجام شده روی این بادکنک ها بسیار عالی می باشد و کلیه رنگ های انجام شده به صورت کاملا پر و بدون کچلی انجام می شود و امکان انتخاب رنگ برای چاپ کاملا فراهم می باشد ، و امکان چاپ لوگو در رنگ اختصاصی و انتخابی شما بزرگواران میسر می باشد.
انواع محصولات لیوان کاغذی – سفارش آنلاین چاپ انواع لیوان کاغذی – چاپ نفیس
جنس پارچه تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد همان گونه که در ادامه مفصل توضیح داده خواهد شد صد درصد نخ پنبه می باشد که بسیار جنس لطف و خنکی دارد و برای استفاده در فصول گرم مناسب می باشد. ما در ما همواره تلاش می کنند که در فصل های گرم از تیشرت های پنبه ای نازکتر و در فصل های سرد از پنبه ی ضخیم تر برای دوخت تیشرت استفاده کنند.
یک: سایز فاکتور خودتان بستگی به سایزی که نیاز دارید انتخاب بفرمایید. دقت کنید سایز بندی را دقیق متناسب به نیاز خود و همچنین چاپخانه مرتب بکنید.

لیست قیمت انواع پاکت تحریر 80 گرم ایرانی

نحوه گرفتن عکس پرسنلی

در حال حاضر سیستم های جدید چاپی بهمراه برش های خاص و در نهایت طرح های جذاب و خاص سبب جذابیت هرچه بیشتر تراکت ها شده است.

هزینه چاپ عکس ۳۰x۴۰ بر اساس نوع کاغذ*

هزینه تیشرت سفید پنبه ای با چاپ A3*

معرفی لیبل شیشه ای

مشخصات بادکنک تایلندی

لیست قیمت انواع پاکت تحریر 100 گرم

هزینه چاپ عکس ۱۵x۲۰ بر اساس نوع کاغذ*

چاپ پازل A3 مستطیلی قابدار

محاسنی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به سبب براقیتی که دارد عکس هایی که ممکن است از لحاظ کیفیت از مطلوبیت پایینی برخوردار باشد پوشش بدهد. مورد بعدی این است که از این نوع کاغذ ها بهتراست از عکس های شاد و روشن استفاده بکنید.

انواع سایز های قابل چاپ فاکتور کاربن لس

مرحله دوم: شیوه استفاده را بررسی بکنید

مرحله اول: در این مرحله ابتدا طرح دلخواه خودتان را توسط پرینتر برروی این کاغذها با کیفیت بالا به چاپ برسانید.

پاکت نامه, سایز A3, سایز A4, سایز A5

رنگ کاغذ های قبضی برای برگ اول به صورت سفید و برای برگ آخر زرد رنگ می باشد و برای فاکتور های 3 برگی برگ وسط یا به صورت صورتی و یا آبی می باشد، و برای فاکتور های قبضی تک برگی به صورت سفید می باشد.

معرفی بروشور گلاسه 135 گرم

لیبل سلفن مات دورصاف

چاپ پرچم ایران در دو سایز و سری رومیزی و تشریفات ارائه می شود. پرچم های رومیزی برروی ساتن براق ۹ کیلویی و با ریشه زرد پرتقالی عرضه می شود . و پرچم های تشریفات نیز به ۳ صورت ساتن ریشه دار ۱۲ کیلویی امریکایی ، جیر گلدوزی شده و تشریفات لمینتی یکرو ارائه می شود.
ورود × ورود رمز عبور را فراموش کرده اید؟ورود با کد یکبارمصرف ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:90) آیا حساب کاربری ندارید؟ثبت نام بازنشانی رمزعبورارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:90)برگشت به ورود ثبت نامارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:90) برگشت به ورود
کارت ویزیت ها هنوز در دنیای دیجیتال ضروری و با اهمیت می باشد و این بدان معناست که شما باید وقت خود را برای طراحی کردن یک کارت ویزیت زیبا و شکیل صرف بکنید و در نهایت اقدام به چاپ کارت ویزیت با جنس مورد نظر با طراحی خود انجام بدهید زیرا داشتن کارت ویزیت در دنیای تکنولوژی هنوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
در صورتی که برای طراحی لیوان کاغذی اختصاصی خود در سازمان و یا شرکت خود کارشناس طراحی ندارید می توانید با اطمینان کامل این مسئولیت را به ما واگذار نمایید و آرامش خاطر داشته باشید که بهترین و بروز ترین طراحی ها را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.
چاپ سویشرت هودی ملانژ پرطرفدار ترین سری محصول سویشرت می باشد. این امر به دو دلیل است یکی قیمت ارزان تر این محصول نسبت به سایر سویشرت هاست و دیگری نوع سیستم چاپی آن است که به صورت مستقیم چاپ انجام می شود و چاپ به خورد پارچه می رود.

این نوشته را هم از دست ندهید :   رابطه میگرن و سکته مغزی
در هنگام طراحی چه نکاتی باید توجه بکنیم؟

قوانین و شرایط طراحی

برای ارسال بسته از طریق باربری بصورت فوری و بلافاصله بعد از اینکه بسته سفارش شما به شرکت رسید برای باربری ارسال می گردد که هزینه های آن به صورت کرایه شهری تا باربری و براساس هزینه های مصوب باربری به صورت پس کرایه دریافت می شود.
هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب مربع :
چاپ انجام شده روی سویشرت های این مجموعه متناسب با نوع پارچه آنها متفاوت می باشد که در ادامه و در توضیح هر محصول شرح داده خواهد شد.
به دلیل بروز تقلب و سرقت برند و نام تجاری در دنیای امروز هر گونه تغییر در فاکتور خودتان که لحاظ شد به سرعت فاکتور اصلی خودتان را برای مشتریانتان ایمیل بکنید تا از بروز هر گونه تقلب در نام و برند شما جلوگیری بشود و به مخاطبین خود این نکته را بگویید که وجود هر گونه تغییراتی در فاکتور خودتان به سرعت برای مشتریانتان ارسال می شود که خیالتان از هر گونه کپی برداری و تقلب و دست بردن در فاکتور سازمانی شما جلوگیری شود.
توجه: خواهشمندیم در هنگام ثبت سفارش در وب سایت چاپ نفیس در زمان ثبت سفارش درخصوص نحوه ارسال بسته سفارشی خود نهایت دقت را بفرمائید در غیر اینصورت مجموعه هیچگونه تعهدی را در قبال انتخاب شما نخواهد داشت.
و در طول تاریخ این سنت هم برقرار بوده است که سرنگونی پرچم هر کشور در جنگ ها نماد شکست سپاهیان تلقی می شد. و نصب پرچم در هر نقطه نماد قلمری آن کشور برروی آن منطقه قلمداد می شد.

ثبت سفارش آنلاین لیوان کاغذی ۳۶۰cc

امیدوار هستم توانسته باشیم در این مقاله اهمیت چاپ لیوان کاغذی را برای شما بیان کرده باشیم و در این مقاله هم به بخشی از مزیت های چاپ لیوان کاغذی اشاره ای شد و در سایر مقالات به بخش های دیگر چاپ لیوان کاغذی اشاراتی می کنیم.
برای گرفتن عکس پرسنلی کافی است بر روی یک صندلی بدون پشت کمری بنشینید. کمر خودتان را بطور کامل صاف و بدون هیچ قوزی برروی صندلی بنشینید. صورت خودتان را نه پایین و نه در حالت بالا قرار ندهید. دوربین را دقیقا مقابل چهره خودتان بگذارید. زاویه دوربین دقیقا بطور مستقیم باشد.
چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب دورگرد تنها نمونه طلاکوب با روکش مخملی مجموعه چاپ نفیس می باشد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان گرامی این مجموعه قرار گرفته است. این کارت ویزیت بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و پس از طلاکوبی روکش سلفون مخملی می خورد که باعث ماندگاری و مقومت بیشتر نواحی طلاکوبی و چاپ ها می شود. این مدل کارت ویزیت هم به صورت دورگرد ارائه میشود
لطفاً ابتدا عکس یا عکس‌های دلخواه را جهت چاپ روی سطح لیوان (ماگ)، انتخاب و بارگذاری و بعد از اتمام آن روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.
پاکت A5 کارتی 140 گرم به صورت سه گوش می باشد و قالب برش متفاوتی نسبت به سایر پاکت های این مرکز دارد به گونه ای که لت پشت پاکت کاملا پشت پاکت برمی گردد و این امر باعث می شود که در این مدل پاکت کاملا امکان چاپ در قسمت پشت پاکت وجود داشته باشد.
برای تهیه کادو سعی کنید وقت بزارید و بگردید و چیزی که به نظر شما مفید و کاربردی می باشد را انتخاب و خریداری بکنید.
مشخصات چاپ بروشور لوکس گلاسه ۳۰۰ گرم سایز گسترده A5 :
مرحله سوم: مجددا نگاهی برروی لبه های کار بیاندازید و ببینید گوشه ایی از کار باقی مانده است یا نه که اگر مونده باشد با قیچی آنرا ببرید.

چاپ کاغذ

اتو برقی برای قرار گیری برروی پارچه و یا برروی کاغذ لیبلی.
شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر رنگ بعد از شستشو
ایجاد سربرگ در شکل خاص
چاپ لیوان کاغذی سفارشی می تواند یک رسانه قوی برای انتقال اطلاعات سازمان شما به مخاطبین تان بدهد. افرادی که عادت دارند به طور مرتب چای بنوشند وقت کافی برای نگاه کردن به اطلاعات مندرج برروی لیوان کاغذی دارند. در حالی که مشغول بحث و گفتگو با کسی هستید وقتی لیوان کاغذی سفارشی که در دست دارید وقت آن را دارید به مطالب مندج در آن توجه بکنید. استفاده از مطالبی از جمله لوگو و شعار سازمانی شما بهمراه تصاویر جذاب و زیبا سبب اثرگذاری بسیار زیادی برروی مخاطبین شما را خواهد داشت و شما می توانید نکات مثبت برند خودتان را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.
از ویژگی های بارز این کارت ویزیت ضخامت و ابعاد این کارت مشابه کارت های بانکی است .
در چاپ دیجیتال به راحتی می تواند یک برگه یا یک نسخه از یک جزوه با حداقل تنظیمات چاپ کرد. با این حال ، چاپ افست به مقدار قابل توجهی زمان و مواد تنظیم بیشتری نیاز دارد. جوهر و هر برگه ای که در چاپ افست بکار می رود در واقع گران تر از دستگاه چاپ دیجیتال است ، اما کاهش قیمت و به صرفه تر بودن چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال در صورتی به چشم می آید که بخش چاپ شما در حجم بالایی باشد.
مشخصات کلی پرچم ساحلی بادبانی
از این رو ما اقدام به ارائه این محصول بسیار با کیفیت و البته ارزان کرده که این پدموس ها علاوه بر جنبه های تبلیغاتی می توانند به صورت شخصی نیز مورد استفاده قرار گیرند و با کمترین قیمت آثار بسیار موثر و کارا هم داشته باشد.