پایان نامه رایگان درباره تجارت الکترونیک، عدم اطمینان، حفظ مشتری

اگر مشتری نسبت به خرید خود احساس عدم اطمینان کند نمی اتواند زمینه ساز کسب وفاداری برای مشتری شد بنابراین امروزه توجه زیادی به بحث اعتماد در تجارت الکترونیک شده و سعی بر تقویت اعتماد در تجارت الکترونیک برای جذب و حفظ مشتری می باشد تا بتوان زمینه لازم برای وفاداری و افزایش خرید را فراهم آوردآمارها نشان از افزایش روز افزون معاملات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *