برگزیده

لیست قیمت به روز لوله کاروگیت دست دوم + { سال 1401}

فشار 16 کیلو نیوتن 31.5 کیلونیوتن و 64 کیلو نیوتن تولید و عرضه لوله کاروگیت دست دوم می شود . ولی نکته بسیار مهم در هنگام خرید لوله کاروگیت اینست که از فروشنده بپرسید وزن هر شاخه چند کیلوگرم است که با توجه به وزن هر شاخه می توانید SN لوله را طبق جدول زیر متوجه شوید که SN.8 است (فشار 31.5 کیلونیوتن) یا SN.4 (فشار16 کیلونیوتن). از لوله کاروگیت با قطر کم، می توان برای ایجاد یک مسیر تخلیه آبراهه های سقف منازل، استفاده کرد.لوله های بزرگتر، به عنوان مسیری برای تخلیه آب هایی که در معابر شهری طغیان می کند، در زیر پل ها و در کنار جاده ها استفاده می شوند.انعطاف پذیری لوله کاروگیت، موجب شده است این لوله ها نسبت به لوله هایی با جداره صاف، کاربرد گسترده تری برای هدایت رواناب ها داشته باشند. لذا خشک شدن فاضلاب درون لوله ها و جریان مجدد باعث گرفتگی لوله های فاضلاب می گردد. فاضلاب مجتمع و فاضلاب شهری با این سایز از لوله کاروگیت استفاده می شوند. این لوله قابل بازیافت است و از این رو نگرانی بابت ضایعات آن وجود ندارد. لوله های فولادی قابل استفاده در صنایع مختلف ازقبیل آب،نفت،گاز، پتروشیمی، خودروسازی، هوافضا، کشتی سازی، معدن، الکتریکی و… از جمله ویژگی های پلی اتیلن می توان به وزن سبک آن اشاره نمود که حمل و نقل و جابجایی آن را تسهیل می کند و به همین دلیل در صنایع آب و فاضلاب کاربرد وسیعی پیدا کرده است.

 

برخوردار بوده و به همین دلیل در صنایع مختلفی استفاده میشوند. دلیل صیقلی بودن داخل آن این است که در گذشته لوله ها به دلیل اینکه بسیار زبر بودند پسماندها در داخل آنها گیر می کرد و باعث مسدود شدن لوله میشد به همین دلیل در لوله کاروگیت این مشکل برطرف شد و داخل آن به طوری طراحی شد که پسماندها به راحتی از آن عبور کند. این لوله ها دارای یک پوشش پلی اتیلن اسپیرال مانند (مارپیچ) و یک پوشش پروفیل استیل امگا مانند (به صورت V) ساخته می شوند. در نتیجه این لوله ها به صورت کلی دارای یک لایه درونی از جنس پلی اتیلن، یک جداره خارجی حاوی پیکره کاروگیتی از جنس پلی اتیلن و قسمت هسته لوله نیز شامل نوار فولادی گالوانیزه پوشش داده شده به وسیله چسب پایه پلی اتیلن است. ، برخی از انواع این روش ها است.برای تخلیه زیرزمینی، از لوله کاروگیت سوراخدار استفاده می شود. خریدار عمده لوله کاروگیت برای مصارف صنعتی با قیمت کمتری این محصول را دریافت می کنند. این فاصله ها باعث شده بسیاری از شرکت هایی که در استان فارس در حال فعالیت هستند برای تامین مایحتاج خود نسبت راه اندازی شهرک صنعتی در شهر شیراز اقدام نمایند.

همین امر نیز سبب توجه ویژه و مزایای بیشتر این لوله ها نسبت به لوله های دیگر مانند بتنی، فایبرگلاس و چدن شده است. از دیگر سو ضوابطی که مربوط به لایه ی خارجی است را تعیین میکند. تعیین میگردد. بطورکلی قیمت لوله کاروگیت (بسته به مشخصات فنی)، از متری ۱۲هزار تومان تا ۲ میلیون تومان میباشد. هر چه لوله کاروگیت از مواد مرغوب تر و تحت شرایط بهینه تولید شده باشد، قیمت آن نیز بالاتر می باشد. لوله های کاروگیت فاضلابی به دلیل ساختار پلی اتیلنی آن ها ویژگی های ارزشمندی دارند که همین عامل باعث محبوبیت بالای آن ها شده است. به لوله های کاروگیت لوله های دوجداره نیز میگویند به این دلیل که این لوله ها با دو سطح کاملا متفاوت و مجزا تولید میشوند و هر کدام از این سطح نتنها از لحاظ ظاهری بسیار متفاوت هستند بلکه کاملا از ویژگی مخصوص خود برخوردار هستند برای مثال سطح خارجی وظیفه ای متفاوت از سطح بیرونی و خارجی دارد. این لوله ها برای کاربردهای انتقال آب و فاضلاب و سیستم های آبرسانی کشاورزی، شهری و روستایی گزینه بسیار مناسبی هستند.

 

جنس لوله ها ی کاروگیت از پلی اتیلن با دانسیته بالا HDPE شامل pe80 ، PE100 ، PE80 است. یکی از انواع لوله های پلیمری می باشد که به دلیل داشتن دو جداره مجزا، به لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله پلی اتیلن فاضلابی هم معروف است. لوله کاروگیت، از فولاد، پلاستیک (مانند پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)) و یا PVC تولید می شود.لوله کاروگیت موجدار، برای کاربردهایی نظیر زهکشی استفاده می شود. طبیعتا به هر میزان سایز بیشتر شود، متریال مصرفی پلی اتیلن نیز بیشتر شده و قیمت لوله کاروگیت بالاتر می رود. طبق تعریف، فشار حلقوی عبارت است از: میزان فشاری (کیلونیوتن) که بر واحد سطح لوله (متر مربع) وارد می شود. در خطوط لوله کشی برق، فشار کاری برابر با ۱۶ کیلو نیوتن بر متر مربع در نظر گرفته می شود. در این لوله ها به دلیل وجود استیل مقاومت تا حد ۲۰ کیلو نیوتن بر متر مربع بیشتر شده است که در انواع دیگر لوله ها این حد از مقاومت بی سابقه بوده است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   پیستوله

 

در تقاطع ها وجود حداقل 0.2 متر فاصله الزامی می باشد. از آنجایی که شرکت داراکار کار خود را در صنعت تولید لوله از سال ۱۳۵۲ آغاز کرده، میتوان این برند را یکی از باتجربهترین شرکتها دانست. لوله کاروگیت پلی اتیلنی به طور نرمال برای عمر خدماتی بالای 50 سال دسته بندی می شوند. همچنین این لوله ها از مدت زمان استفاده زیادی برخوردار هستند که از 50 تا 100 سال می باشد و بعد از این مدت می توان آن را بازیافت کرد و بیشترین کارایی این لوله ها در سیستم های آبیاری و سیستم های انتقال مواد معدنی است. در حین ایجاد مهار برای خطوط لوله دفن شده، ایجاد مهار در شیرها و انتهای آزاد لوله ها نیز توصیه می شود. استاندارد جهانی لوله و اتصالات پلی اتیلن به شماره DIN 16961 – ۲ در مورد ساختار، ابعاد، مقاومت و فشار حلقوی در لوله های پلی اتیلن بحث می کند. اتصال لوله های پلی اتیلنی با کمک جوش اکستروژن در دو مرحله انجام می شود. آماده سازی مواد اولیه: در این مرحله ابتدا مواد اولیه باکیفیت تهیه میشود. خاکریزی تا خط مرکزی لوله ادامه پیدا میکند تا محدوده ماهیچه سازی دور لوله کامل شود.

 

به طور کلی، کارخانه تولید لوله کاروگیت را به چهار قسمت اصلی تقسیم بندی می کنند؛ قسمت ورود مواد اولیه و انبار، قسمت خط تولید که مهمترین بخش کارخانه است، بخش کنترل کیفیت و انبار محصولات نهایی و همچنین قسمت اداری، مهمترین بخش های این کارخانه هستند. یک سیستم تخلیه زیرزمینی (خط لوله کاروگیت) که در طول یک یا دو روز آب را از یک بخش خارج می کند، می تواند به مقدار زیادی آب و اکسیژن کافی را به گیاهان برساند. قیمت لوله های کاروگیت ۴۰۰ میلیمتر به جهت نوسانات قیمت مواد پلی اتیلن را نمیتوان به صورت ثابت درج نمود لذا جهت دریافت قیمت لوله های کاروگیت با شماره های دفتر فروش تماس حاصل نمایید در هنگام خرید و یا دریافت قیمت چند نکته را مد نظر قرار دهید که. جهت استعلام قیمت لوله بتنی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید تا لیست قیمت لوله بتنی را در اختیار شما قراردهند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر جهت قیمت و دیگر مشخصات لوله کاروگیت سایز 160 با کارشناسان مجرب شرکت انرژیسازان تماس حاصل فرمایید. لوله های پلاستیکی کاروگیت می تواند بیشتر از مدل های دیگر ph خاک را تحمل کند و برای این مورد مناسب و مقاوم تر است .

 

یکی دیگر از تحمل فشار هایی که باید لوله های کاروگیت تحمل کنند فشاری است که خاک به دیواره های لوله از بیرون وارد میکند که به آن فشار نیوتن می گویند. نوع دیگر از لوله کاروگیت لوله کاروگیت سنگین میباشد از این لوله ها برای پروژه هایی که فشار آب آن بیشتر می باشد استفاده می کنند. نوع سبک این دوره مقدار تحملی که برای آن مشخص شده است16.5kn می باشد توجه داشته باشید که واحد اندازه گیری این فشار کیلو نیوتن می باشد و در نوع سنگین لوله ها تحمل آن 31.5kn این فشارها باعث بالا رفتن اتمسفر لوله میشود اتمسفر همان فشاری است که سیالات در حال انتقال در لوله از درون به لوله ها فشار می آورد که این تحمل نیز در لوله ها متغیر می باشد. لوله دوجداره کاروگیت 400 جهت انتقال فاضلاب و هدایت سیالات به صورت ثقلی کاربرد دارد و این سایز از لوله کاروگیت ( لوله 400 کاروگیت ) جهت آبروهای کوچک و انتقال پساب واحدهای مسکونی و صنعتی کوچک بکار میرود .