عمومی

تزریق چربی به صورت برای گونه های توخالی

تزریق چربی به صورت برای گونه های توخالی

 

مقدمه

تزریق چربی به صورت برای گونه های توخالی یک عمل زیبایی است که به گونه ها حجم می دهد و خطوط صورت را بهبود می بخشد. این روش شامل استفاده از چربی خود بیمار است که از ناحیه دیگری از بدن برداشت می‌شود و به گونه‌ها تزریق می‌شود تا پری و پر شدن نواحی توخالی را پر کند. نتایج ظاهری طبیعی و طولانی مدت دارند. خطرات و عوارض زمانی که توسط یک جراح واجد شرایط انجام شود حداقل است.

 

تزریق چربی به گونه چگونه انجام خواهد شد؟

تزریق چربی به صورت برای گونه های توخالی یک عمل زیبایی است که می تواند به گونه ها حجم دهد و خطوط صورت را بهبود بخشد. دکتر تزریق چربی به گونه را با استفاده از تکنیک های پیشرفته انجام می دهد تا از تزریق دقیق و یکنواخت پیوند چربی اطمینان حاصل شود. این روش شامل مراحل زیر است:

1. برداشت چربی:

دکتر پارسیان فر از لیپوساکشن برای برداشت چربی از ناحیه دیگری از بدن مانند شکم یا ران استفاده می کند.

2. پردازش چربی:

سپس چربی برداشت شده برای حذف ناخالصی ها و مایعات اضافی پردازش می شود و تنها سلول های چربی خالص باقی می ماند.

3. تزریق:

سپس با استفاده از یک سوزن کوچک سلول های چربی را به گونه ها تزریق می کنند و نواحی توخالی را پر می کند و به صورت حجم می دهند.

 

بسته به وسعت درمان، کل این روش معمولاً 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. نتایج تزریق چربی صورت برای گونه های توخالی بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است، اگرچه ممکن است مقداری تورم در ابتدا نتیجه نهایی را مبهم کند.

 

بهترین نقاط برای برداشت چربی کدامند؟

تزریق چربی صورت یک عمل زیبایی است که شامل برداشت چربی از یک ناحیه از بدن و تزریق آن به ناحیه دیگری مانند گونه ها می شود. بهترین مکان برای حذف چربی، مناطقی است که چربی اضافی وجود دارد که می توان از آن برای روش تزریق چربی به صورت استفاده کرد.

1. شکم:

شکم یک ناحیه رایج برای برداشتن چربی است زیرا اغلب چربی اضافی را ذخیره می کند که میتواند برای تزریق چربی به صورت استفاده شود. برای برداشت سلول های چربی از این ناحیه میتوان از لیپوساکشن استفاده کرد.

2. ران ها:

ران ها یکی دیگر از مناطق رایج برای حذف چربی هستند، زیرا می توانند چربی اضافی را ذخیره کنند که می توان از آن برای تزریق چربی به صورت استفاده کرد. مانند شکم، لیپوساکشن نیز میتواند برای برداشت سلول های چربی از این ناحیه استفاده شود.

این نوشته را هم از دست ندهید :   معرفی برخی تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی و کاربرد شان

3. باسن:

باسن همچنین میتواند منبع بسیار خوبی از سلولهای چربی برای تزریق چربی به صورت باشد. از لیپوساکشن میتوان برای برداشتن چربی اضافی باسن و آماده سازی آن برای تزریق به گونه ها استفاده کرد.

4. پهلوها:

پهلوها که به عنوان دسته عشق نیز شناخته می شوند، ناحیه دیگری است که می توان چربی اضافی را از آن جدا کرد و برای تزریق چربی به صورت استفاده کرد. برای برداشت سلول های چربی از این ناحیه می توان از لیپوساکشن استفاده کرد.

قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین مکان برای حذف چربی، دکتر نیازها و اهداف فردی هر بیمار را ارزیابی می کند تا بهترین روش را تعیین کند.

علاوه بر این، او در مورد خطرات و مزایای بالقوه تزریق چربی به صورت صحبت خواهد کرد و اطمینان حاصل می کند که هر بیمار قبل از حرکت به جلو، این روش را کاملاً درک می کند.

 

چه کسانی کاندیدای انجام این روش تزریق هستند؟

همه افراد کاندید مناسبی برای کاشت گونه از طریق تزریق چربی نیستند. دکتر نیازها و اهداف فردی هر بیمار را به دقت ارزیابی می کند تا مشخص کند آیا آنها کاندید مناسبی برای این عمل هستند یا خیر. موارد زیر برخی از عواملی است که ممکن است فرد را کاندید مناسبی برای کاشت گونه از طریق تزریق چربی کند:

1. سلامت کلی خوب:

بیماران باید از سلامت کلی خوبی برخوردار باشند و هیچ بیماری زمینه ای که می تواند خطر عوارض را افزایش دهد، نداشته باشد.

2. رسوب چربی کافی:

بیماران باید به اندازه کافی رسوب چربی اضافی در سایر نواحی بدن خود داشته باشند که بتوان از آن برای روش تزریق چربی استفاده کرد.

3. گونه های فرورفته:

بیمارانی که به دلیل افزایش سن یا کاهش وزن گونه های فرورفته یا گود دارند میتوانند از طریق تزریق چربی از کاشت گونه بهره مند شوند.

4. تمایل به نتیجه ای طبیعی:

بیمارانی که خواهان بهبود ظاهر طبیعی گونه های خود هستند، ممکن است کاندیدای خوبی برای کاشت گونه از طریق تزریق چربی باشند.

5. انتظارات واقع بینانه:

بیماران باید انتظارات واقع بینانه ای از نتیجه عمل داشته باشند، زیرا ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتیجه نهایی را ببینند.

6. غیر سیگاری ها:

سیگار کشیدن می تواند خطر عوارض در حین و بعد از عمل را افزایش دهد. بیمارانی که سیگار نمی کشند یا مایل به ترک برای یک دوره قبل و بعد از عمل هستند، کاندیدای خوبی هستند.