برگزیده

عطر لانکوم میدنایت رز

 

لانکوم میدنایت رز که به ترزر هم معروف است یکی از عطرهای بسیار معروف برند فرانسوی لانکوم است که در سال 2011 به بازار ارائه شد. این عطر در ترکیب فرمولاسیون خود از رایحه خانواده میوه‌ای و گلی استفاده کرده و این رایحه متمایز را به وجود آورده است. ترزا با رایحه خنک و شیرینش، عطری مناسب فصل‌های گرم سال است.

ادکلن لانکوم میدنایت رز عطری مناسب برای خانم‌های شیک و باوقار است که از ترکیب رایحه گیرا و شیرین تمشک، گل رز، وانیل و مشک خلق شده‌ است. به بیان دیگر این ترکیب پر جنب و جوش برای خانم‌های مغرور و جسوری است که به این راحتی‌ها با کسی کنار نمی‌آیند. این رایحه فریاد می‌زند: اگر می توانید قلب مرا تسخیر کنید.

نوع عطر   ادوپرفیوم

برند                  لانکوم

طبع                  گرم

سال عرضه           2011

گروه بویایی          گلی چوبی مُشکی

کشور مبدأ         فرانسه

مناسب برای       بانوان

اسانس اولیه       رز ، تمشک

اسانس میانی      یاس، گل صدتومانی، فلفل صورتی ، برگ و جوانه انگور فرنگی

اسانس پایه       مشک ، وانیل ، سدر

عطر لانکوم میدنایت رز در ترکیب رایحه خود از نت‌های میوه‌ای و گلی استفاده کرده‌است. این عطر منحصر به فرد در نت‌های اولیه خود، رایحه میوه‌ای تمشک و شکوفه انگور سیاه را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا حس طراوت و شادابی ایجاد کند. در قلب رایحه نت‌های میانی رز و یاسمین قرار دارند که به آن عمق می‌بخشند. در انتها نت‌های پایانی وانیل و مشک از راه می‌رسند و با بوی شیرین خود به ماندگاری رایحه کمک می‌کنند و تکمیل کننده این عطر می‌شوند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ایران موبایل ساز

عطر لانکوم میدنایت رز با طراحی بطری کشیده و منحصر به فردش سنگ تمام گذاشته‌است. این بانوی شیشه‌ای با رنگ بنفش ملایمش همچون الماس می‌درخشد. رنگ بنفش شیشه در قسمت پایینی آن از غلظت کمتری برخوردار است و رفته رفته هرچه بالاتر می‌رود ملایم‌تر می‌شود. در نهایت درپوش بطری کاملا شفاف و بی رنگ می‌شود و چون الماسی تراش خورده می‌درخشد. روبان بنفش رنگی که به شکل گل رز در گردن بطری به نمایش درآمده زیبایی و لطافت آن را به حد کمال رسانده است. در میانه‌های بدنه بطری نام ترزا میدنایت رز به چشم می‌خورد. در حالی که نشان لانکوم در پایین‌ترین قسمت بطری مخفی شده‌است.

برای اطلاع از قیمت ادکلن لانکوم میدنایت رز و خرید آن می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.