عمومی

ما در حال رفتن به کنگره سه بعدی در مورد تصویربرداری دندان هستیم

 

 

به‌گونه‌ای است که این هوادار طولانی مدت کابز نمی‌تواند هر ماه اکتبر به شهری در اعماق بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بیسبال منتقل شود. اثرات ناشی از سیگار بر روی دندان های شما

سال گذشته برای انجمن دندانپزشکی آمریکا سانفرانسیسکو بود جلسه سالانه در حالی که غول ها در حال تمیز کردن NLCS در راه رسیدن به عنوان دیگری در MLB بودند. خوب امروز من به بوستون می روم جایی که رد ساکس میزبان دومین بازی از سری مسابقات قهرمانی خود در برابر تیم کم محبوب من، سنت لوئیس کاردینالز است.

خوشبختانه چیزی غیر از بیسبال در ذهنم است، زیرا به بوستون می‌روم تا آخرین پیشرفت‌ها را در پرتو مخروطی در i-CAT میزبان 7 th کنگره بین المللی تصویربرداری سه بعدی دندان. من مشتاقانه منتظر شنیدن چیزهای جدید و آنچه به زودی در این حوزه هیجان انگیز و به سرعت در حال رشد از فناوری دندانپزشکی است، هستم.

در اینجا و در توئیتر، فیس بوک و Google+ pages. من از شنیدن سخنرانی‌های دکتر جان روسو، دکتر مارتین ون ویلیت، دکتر جاستین مودی و غیره هیجان‌زده هستم.

اگر در نمایش شرکت می‌کنید، بیایید سلام کنید. اگر نیستید، آخر هفته را دوباره بررسی کنید تا همه چیزهای جدید و پیشرفته در پرتو مخروطی دندانی وجود داشته باشد.

https://novinyaban.ir/اثرات-ناشی-از-سیگار-بر-روی-دندان-های-شما/

این نوشته را هم از دست ندهید :   بررسی جامع لوازم برقی پرکاربرد در خانه