پایان نامه رایگان درباره تجارت الکترونیک، اعتماد متقابل، حریم خصوصی، موانع رشد

Fair Trading (OFT)آمریکا حاکی از آن است که همچنان یکی از مهمترین موانع رشد تجارت الکترونیک در جهان فاکتوری به نام ” فقدان اعتماد متقابل” است و در صورتی که چاره ای برای حل این مشکل اندیشیده نشود نمی توان از تمام پتانسیل های ارزنده بازار تجارت الکترونیک بهره مند شد نکته : برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  homatez.com  مراجعه نمایید
Douglas Sabo, 2001, PP.64-67
۲-۱-۳-۲امنیت و حریم خصوصی

* عدم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *