عمومی

متراژ تراس شیشه ای در ساختمان

اکثر مردم تراس را جدا از خانه می دانند و به دلیل کمبود وقت به ظاهر و تمیزی آن اهمیت نمی دهند و در نهایت تراس تبدیل به انباری می شود. تراس بخشی از ساختمان محسوب می شود که مساحت آن در متراژ ساختمان محاسبه می شود. که معمولاً از یک طرف رو به بیرون ساختمان و از سه طرف دیگر دیوار کشی می شود. از تراس شیشه ای می توان برای حفاظت و همچنین افزایش فضای تراس ساختمان استفاده کرد. قیمت جان پناه شیشه ای مانند سایر نرده های شیشه ای به نوع پروفیل نگهدارنده، نوع شیشه اعم از سکوریت یا لمینت، ضخامت شیشه سکوریت ، ضخامت شیشه سکوریت نوع لمینت،هزینه حمل و نقل، کیفیت و نوع اتصالات مورد استفاده در نصب بستگی دارد. پارتیشن شیشه ای به عنوان یک ماده ساختمانی، این شیشه داخلی به طراحان و معماران این امکان را می دهد که اتاق را بدون از بین بردن فضای کف و خروجی نور تقسیم کنند و از فضا به نحو احسن استفاده کنند.

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن یک جداکننده موقت است که بخشی از سازه اصلی ساختمان نیست. با استفاده از آن می توانید استفاده بیشتر و بهتری از فضا ببرید و قسمت بزرگ را به چند قسمت تقسیم کنید که عملکردهای مختلفی را انجام می دهند. پارتیشن شیشه ای دیوار شیشه ای است که برای جداسازی فضاهای باز و بزرگ استفاده می شود. پارتیشن شیشه ای کمک می کند تا مکان های داخل اتاق، بدون نیاز به کار ساخت و نصب، مشخص شود. به علاوه، جایگزین بسیار ارزان تری برای تخریب و بازسازی دیوارها است. به دلیل شفافیت، دیوارهای شیشه ای به حفظ نور طبیعی در اتاق کمک می کنند. در نتیجه می توانید از پارتیشن شیشه ای برای جداسازی فضاها بدون جداسازی کامل آنها استفاده کنید. پارتیشن‌های شیشه‌ای یا پارتیشن‌های شیشه‌ای با کیفیت بالا، معمولاً شیشه‌های عایق صدا هستند که به عنوان جداکننده اتاق عمل می‌کنند. آنها برای باز کردن یک اتاق و ایجاد یک محیط کاری جادارتر و راحت تر عالی هستند. پارتیشن های شیشه ای معمولا به سقف می رسند، اما مدل های دیگری نیز وجود دارد. فریم های آلومینیومی یا سایر سخت افزارها و فریم های نصب این شیشه ها را در جای خود نگه می دارند.پارتیشن های شیشه ای برای ایجاد یک محیط اداری کاربردی و ایده آل هستند. هنگامی که نور طبیعی را به یک فضای معین اجازه می دهید، نحوه تعامل رنگ ها، اشیاء، الگوها، بافت ها و افراد تغییر می کند. پارتیشن های شیشه ای نیز یکی از ساده ترین راه ها برای به روز رسانی فضای اداری یا تجاری هستند. محبوبیت پارتیشن های شیشه ای نسبت به ساخت دیوارها و ایجاد دیوارهای سنتی بیشتر شده است. طراحان داخلی و معماران از پارتیشن‌های شیشه‌ای برای ویژگی‌های تقسیم فضا و توانایی در حفظ نور طبیعی استفاده می‌کنند. مزایای پارتیشن شیشه ای آنقدر زیاد است که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

 

پارتیشن های شیشه ای اغلب مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی سنتی و پوشش های دیواری و سازه ها هستند. پارتیشن های شیشه ای مدرن و مرتبط هستند و محیط را به قسمت های بیشتری تقسیم می کنند. برای استفاده موثرتر از فضا می توانید پارتیشن شیشه ای خود را مجددا نصب و جابجا کنید. پارتیشن شیشه ای به لطف شفافیت منحصر به فرد خود اجازه می دهد تا نور طبیعی وارد فضای کار شود.این باعث ایجاد ارتباطات بیشتر می شود. پارتیشن های شیشه ای که اغلب به صورت افقی نصب می شوند زیبایی خاصی به موقعیت می بخشند.نکته مهم دیگر در پارتیشن شیشه ای یراق آلات استفاده شده است که باید بسیار شکیل و زیبا باشند. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پرکاربردترین پارتیشن های شیشه ای در صنعت می باشد.

 

این نوشته را هم از دست ندهید :   طرز تهیه ماکارونی ساده بدون هیچی | غذای نوستالژی ایرانی

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد.
چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است. دستیابی به این آینده درخشان در سایه تلاش فراوان مدیران و متخصصان واجد شرایطی که در درون سازمان رشد و پیشرفت می کنند امکان پذیر خواهد بود و رشد و توسعه سازمان را تضمین می کند. صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران با نام ثبت شده شیگراهان هنر جهان و شماره ثبت 555915 فعالیت می کند.
از جوایز و نمونه کارهای اجرایی صنعت شیشه و آینه لاکوبل ایران در زمینه شیشه و خدمات آن می توان به تولید شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت 4 تا 20 میلی متر با گستره رنگی وسیع و تحویل آن مطابق با کیفیت رنگ اشاره کرد. انواع آینه های تولیدی صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل شامل آینه های تزئینی و آینه های شیشه ای در رنگ های دودی، مسی، برنزی، سفید، ونیزی، بنفش، طلایی و آبی می باشد. تعدادی از پروژه هایی که صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران افتخار همکاری بر روی آنها را داشته است عبارتند از: بانک حکمت ایرانیان، بانک ملت، شعب VIP، بانک مسکن، شعبه خیابان عطار، وزارت کشور، ایرانسل، درگاه پرداخت شاپرک، ال سی من، شرکت سپنج سازه، مرکز ایران نو، آینه تهران، مرکز خرید پالادیوم، ارگ تجریش، شعب سیناتلا ، مبلمان و پروژه آیسا ایران مال و بام لند.