چگونه CTR های ایمیل خود را بالا بکشید

اگر ایمیل های بازاریابی پروفایل Tinder بود ، آیا مال شما به سمت راست یا چپ می چرخد؟ آیا مردم علاقه مند به یادگیری بیشتر هستند ، یا به سادگی به مرحله بعد می روند؟

در سن ، به هم پیوسته و آنلاین ، تیندر دنیای دوست یابی را با طوفان در پیش گرفته است. این برنامه باعث می شود تا تک آهنگ ها سریع تر و آسان تر شوند تا افرادی را پیدا کنند که حداقل مایل به پیش بینی یک رابطه قبل از نیاز به سرمایه گذاری بیش از حد باشند با توجه به اینکه اکنون به هزاران (یا حتی میلیون ها نفر) از شرکای دوست یابی بالقوه در سراسر وب دسترسی داریم ، Tinder یک سیستم فیلترشکن مؤثر را ارائه می دهد که در هر زمان ، خجالت و دلهره همه را ذخیره می کند.

از آنجا که کاربران Tinder در مورد علاقه خود به یک مسابقه احتمالی ، تصمیمات دوم تقسیم می کنند ، بسیار مناسب است که پروفایل ها بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کنند. اگر فرد قادر به ایجاد حداقل یک علاقه جزئی در یک لحظه نیست ، به طور دائم از حساب کاربر حذف می شود.

اگر مردم مایل به از بین بردن یک شریک زندگی بالقوه در چشمان خود هستند ، فکر می کنید چقدر زمان می خواهید برای ارزیابی ایمیل مارکتینگ شما هزینه کنند؟ زیاد نیست طبق گفته MailChimp ، اگر نرخ باز ۲۵٪ را دریافت کرده و با نرخ ۴٪ کلیک کنید ، برای اکثر صنایع بسیار بالاتر از حد متوسط ​​هستید.

از آنجا که یک فرد متوسط ​​در روز در معرض ۴۰۰۰-۱۰،۰۰۰ پیام تبلیغاتی است ، جای تعجب نیست که ما عادت کرده ایم که اکثر پیام هایی که فوراً توجه ما را به خود جلب نمی کنند نادیده بگیریم.

اگر می دانید که ایمیل های بازاریابی شما قادر به دریافت کلیک رضایت بخش از طریق نرخ ها نیستند ، برای به حداکثر رساندن برداشت اول ، تعدادی از استراتژی های زیر را در نظر بگیرید – و به آدرس ایمیل خود که در نگاه دوم است ، کمک کنید!

۱ readers خوانندگان را با یک خط جذاب جذاب بخوانید

اولین قدم آشکار برای افزایش کلیک از طریق نرخ ، این است که در واقع مشترکان بتوانند در وهله اول ایمیل های شما را باز کنند. اگر مردم هرگز ایمیل های شما را باز نکنند ، مطمئناً نمی توانند بر روی لینک های موجود کلیک کنند.

مانند یک پست عالی در وبلاگ ، کاملا قابل قبول است که ۱۰-۲۵٪ از وقت نوشتن خود را صرف این عنوان کنید. آن را به گونه ای مهارت دهید که فتنه یا فوریت ایجاد کند تا خواننده احساس کند مجبور است روی آن کلیک کند و اطلاعات بیشتری کسب کند.

همانطور که SumoMe در لیست ۶۲ فرمول خود برای دریافت ایمیل به اشتراک می گذارد:

بهترین خطوط موضوع ایمیل به طور مشترک مشترک شما را وادار می کند تا به ایمیل شما در صندوق ورودی که قبلاً سیل شده بود توجه کند ، آن را باز کرده و آنچه را که می خواهید بگویید بخوانید.

برداشت اول شما از خط موضوع ایمیل شما شروع می شود – بنابراین آن را به چیزی تبدیل کنید که خواننده نتواند به شما کمک کند اما روی آن کلیک کند.

۲ content محتوای با کیفیت بالا ، به طور مداوم تحویل دهید

هیچ کس از مقالات یا ایمیل های کلیک کلیک نمی کند.

بنابراین ، اگر شما به هنر نوشتن خطوط پست الکترونیکی پدیدار مسلط باشید ، اما محتوای ایمیل به وعده های خود عمل نکند ، مدت طولانی طول نمی کشد تا خوانندگان جلوی کلیک را بگیرند ، ایمیل های خود را مستقیماً به سطل زباله یا حتی لغو اشتراک ارسال کنید.

بیشتر ما چند خبرنامه داریم که به صورت مذهبی باز می کنیم. لحظه ورود آنها به صندوق ورودی ما کارهایی را که انجام می دهیم متوقف می کنیم و توجه ما را به آنها جلب می کنیم. چرا؟ زیرا این ایمیلها به طور مداوم ارزش خود را ارائه می دهند.

اطمینان حاصل کنید که مطالب موجود در خبرنامه های شما به طور مداوم شگفت زده ، تحت تأثیر قرار می گیرد و به مشترکان خود ارزش افزوده می دهد ، و یک جریان بی پایان خواننده را که مشتاق خواندن مطالب شما هستند و به توصیه هایی که ارائه می دهید توجه خواهید کرد.