مطالب عمومی سری اول

سریال «ارباب حلقه ها» حول زندگی و ماجراجویی های دوران جوانی آراگورن خواهد بود

پروژه میلیارد دلاری «ارباب حلقه ها» (Lord of the Rings) که سرویس آمازون واسه ساخت اون خیز ورداشته س دور محور دوست داشتنی ترین شخصیت اون میشه. براساس دلایل موجود، این سریال باشکوه و بسیار گرون که براساس داستان فانتزی افسانه ای نوشته جی آر آر تولکین ساخته می شه به ماجراجوییای آراگورن جوون، پادشاه آینده گوندور می پردازه. پایگاه «The One Ring» که خیلی از طرفداران تولکین در اون عضویت دارن، از زمان ساخت سه گانه «ارباب حلقه ها» به وسیله پیتر جکسون همیشه منبع معتبر و قابل اعتمادی در مورد اخبار مربوط به فیلمای مربوط به این نویسنده مشهور بوده.

از این رو هر چند هنوز سرویس آمازون به طور رسمی داستان این سریال رو اعلام نکرده اما ادعاهای این پایگاه که به وسیله چند منبع دیگه هم تایید شده می تونه حقیقت ماجرا باشه. البته براساس یه سری توئیت که به وسیله این پایگاه اطلاعاتی منتشر شده، تنها فصل اول سریال به طور خاص روی زندگی آراگورن جوون متمرکز میشه و اینجوری راه واسه داستانای جانبی و متفاوتی باز می شه.
در داستانای تولکین هم اومده که آراگورن قبل از ورود به دنیای «ارباب حلقه ها» به عنوان یه آواره و جنگجو، زندگی پرفراز و نشیب و جذابی داشته.
وقتی که آراگورن در فیلم «ارباب حلقه ها» واسه اولین بار ظاهر شد حدود ۸۷ سال سن داشت که نشون میده قبل از نقشه ساورون واسه نابود کردن حاکمیت آدم بر کره زمین، آراگورن زندگی ماجراجویانه طولانی داشته که در این سه گانه جای پرداختن به اونا نبوده.

هر چند آمازون تاکید کرده که سریال تولید شده به وسیله این سرویس هیچ همپوشانی با داستان سه گانه پیتر جکسون نداره، تمرکز داستان اون روی شخصیت آراگورن نشون میده که این دو دستکم از دید زمان به هم نزدیک هستن. از این رو فضای کافی واسه ورود شخصیتای اصلی دیگه فیلمای «ارباب حلقه ها» مانند گاندالف یا الروند یا حتی آرون جوون تر در سریال آمازون هست و ماجراهای سریال در مکانایی رخ میده که واسه طرفداران این سه گانه سینمایی خیلی ناشناس نیستن. هم اینکه داشتن شخصیت آراگورن در مرکز داستان به سازندگان سریال «ارباب حلقه ها» این اجازه رو میده که به جستجو دنیای تولکین در هر راهی که بخوان ادامه، به اولین روزای زندگی بشر در دنیای «ارباب حلقه ها» یا ساخت حلقه ها و یا حتی بسیار نزدیک تر به داستانای و اتفاقات سه گانه سینمایی جکسون.

این نوشته را هم از دست ندهید :   گشتی دیدنی در پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان

با این وجود، حتی اگه به داستان زندگی پرفراز و نشیب و ماجراجوییای شخصیت آراگورن در گشتن بدور دنیا و گذشته قسمتای مرکزی زمین پرداخته شه هم میشه تماشاگر داستانایی جذاب و بسیار مهیج بود. علاوه بر این، به گفته این پایگاه خبری، آراگورن شخصیتیه که زندگیای زیادی داشته و با اسما و هویتای مختلفی در دوران جوونی اش به سفر و ماجراجویی پرداخته. در حالی که نسل شاهانه و سلطنتی اون مخفی نگه داشته شد، آراگورن به وسیله الروند و تحت نام استل بزرگ شد.
به عنوان یه مرد جوون در دربار روهان و گوندور، اونو ثورونگیل می نامیدن و البته وقتی که وارد دنیای سه گانه سینمایی «ارباب حلقه ها» شد اون یه دوره گرد جنگجوی سرسخته که استرایدر اسمشه که جذاب ترین مردیه که تا حالا قدم در قسمتای مرکزی زمین گذاشته.

در حالی که بازیگران و دست اندرکاران سه گانه پیتر جکسون عکس العملای متفاوتی واسه حضور در پروژه سریالی آمازون داشتن میشه گفت که ویگو مورتنسن دستکم در نقش دوران جوونی خود حضور نخواد یافت. با در نظر گرفتن تسلط و قدرتی که در شخصیت آراگورن با بازی مورتنسن از همون اول ورود به این سه گانه وجود داشت، چگونگی انتخاب و برآمد تصمیم پایانی در مورد بازیگری که نقش آراگورن جوون رو بازی می کنه بسیار جذاب میشه. باید منتظر بود و دید که جانشین مورتنسن واسه نقش آراگورن کیست و در سریال «ارباب حلقه ها» باید منتظر چه ماجراجوییایی از اون باشیم.

منتظر ساخت نسخه تلویزیونی «ارباب حلقه ها» به وسیله استودیو آمازون باشین

بازیگران فیلم ارباب حلقه ها بعد از گذشت ۱۵ سال چیجوری به نظر می رسن؟

نقشای هالیوودی که سخت ترین روند انتخاب بازیگران رو داشتن