مطالب عمومی سری اول

بهترین کافه‌های چند شهر پرمسافر

در سال‌های گذشته کافه‌گردی محبوبیت بیشتری پیدا کرده و به یکی از تفریحات اصلی خیلی از جوانان تبدیل شده.
به‌دنبال افزایش استقبال مردم و به‌‌خاص جوانان از کافه‌ها، در شهرهای جور واجور تعداد کافه‌ها بیشتر و بیشتر شد.
در شهرهای پرمسافر معمولا تعداد کافه‌ها بیشتر هم هستن. اگه از اون دسته آدمایی هستین که دوست دارین پس از گشت‌وگذار در شهری که به اون سفر کردین، تو یه کافه خوب بشینید و استراحت کنین، باید با بهترین کافه‌های اون شهر آشنا باشین. اگه می‌خواهید بهترین کافه‌های شهرهای پرمسافر رو بشناسین با ما همراه باشین. در این مطلب بهترین کافه‌های چند شهر پرمسافر رو معرفی کرده.

تبریز

اگه در تبریز دنبال یه کافه دنج باشین با محیطی نوستالژیک، بهترین گزینه کافه پلاک هفته. کافه پلاک هفت که یکی از پاتوق‌های جوانان تبریزی و یکی از معروف‌ترین کافه‌های این شهره، حال وهوای خونه‌های قدیمی رو داره و به خاطر موسیقی‌های خوبش و محوطه سرسبز و دکوراسیون هنرمندانه‌اش به محیطی باصفا و صمیمی تبدیل شده.
حیاط کافه پلاک هفت یه حوض قشنگتر داره و دیواره های کافه پر ازنقاشی‌هایی هستن که صاحب کافه کشیده. منوی کافه پلاک هفت خیلی جور واجور نیس اما کیفیت خوبی داره.
این کافه قشنگتر در خیابون والمان تبریز و روبه‌روی کلیسا قرار داره.

کافه کیوسک یکی دیگه از بهترین کافه‌های تبریزه که خوراکی‌هایی بسیار خوش‌مزه و با قیمت مناسب داره.آب‌میوه‌های طبیعی و لاته کافه کیوسک به خاطر طعم عالی که دارن معروفند. املت این کافه هم طعم خیلی خوبی داره.
کافه کیوسک در ۳۵ متری بلوار سینا تبریزه.

از دیگر کافه‌های خوب تبریز می‌توان کافه رادیو، کافه چیمو، کافه پام فیلیا و کافه جازوه رو نام برد.

با رزرو هتل از راه اسنپ تریپ می‌تونید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنین. واسه رزرو هتل در تبریز به صفحه هتلای تبریز با قیمت مناسب مراجعه کنین.

رشت

رشت کافه‌های خوب بسیاری داره که قیمت‌هاشون هم مناسب و مناسبه. یکی از بهترین کافه‌های رشت کافه دیروز امروزه. این کافه قبلا در اصفهان فعالیت می‌کرده اما مدتیه که از اصفهان به رشت جا به جایی مکان کرده و الان در خیابون گلسار رشته. کافه دیروز امروز محیطی گرم و صمیمی داره.
محیطی قشنگتر و پر از کتاب‌و مجله، همراه با موسیقی خوب خوراکی‌های خوش‌مزه. کیک‌های خونگی کافه دیروز امروز معروف‌ترین خوراکی این کافه هستن. دیروز امروز منوی چاپ شده نداره و اسامی نوشیدنی‌ها و خوردنی‌هاش با گچ روی یه تخه مشکی نوشته شده.

یکی دیگه از کافه‌های خوب رشت کافی‌شاپ سیبه که آب میوه‌ها و کافه هاش زبانزده. این کافی‌شاپ در خیابون معلم رشت و روبه‌روی استانداری قرار داره.
کافه گالری دوک هم یکی از پاتوق‌های جوانان رشتی و یکی از بهترین کافه‌های این شهره که در خیابون گلسار رشت قرار گرفته. کافه پاییز، کافه کلاه و کافه ایمو از دیگر کافه‌های خوب رشت هستن.

تهران

تهران بیشتر از هر شهر دیگری در ایران کافه‌های جور واجور داره و واقعا سخته اگه بخوایم بین این همه کافه، چند تا رو به عنوان بهترین‌ها انتخاب کنیم.
در میان کافه‌های پرشمار پایتخت لمیز یکی از آشناترین نام‌هاست. لمیز پنج شعبه جور واجور در پنج نقطه تهران داره: انقلا، چهار راه ولیعصر، میدون فاطمی، تجریش و ونک. از بین این پنج شعبه، شعبه چهارراه ولیعصر محبوب‌ترین و جذاب‌ترینه. لمیز بیشتر به خاطر حال‌وهوای خوبی که داره مورد علاقه کافه‌بازهاست اما علاوه بر این قهوه‌ها و کیک‌های خوشمزه‌اش از بهترین‌ها تو تهران هستن. از اونجایی که لمیز پاتوق دانشجویان و جوانانه، قیمت هاش هم با جیب دانشجویان سازگاره و جزو کافه های ارزون قیمت حساب می‌شه.

نقش وصال یکی دیگه از کافه های خوب پایتخت در خیابون وصال شیرازیه. این کافه فضای بازم داره و واسه سلیقه‌های جور واجور مناسبه. فضای خارجی کافه نقش وصال سرسبزه و پر از گلدان‌های رنگارنگ چشم‌نواز. شیک نوتلا و کیک شکلاتی از خوش‌مزه‌ترین خوراکی‌های نقش وصال هستن. از بین قهوه‌های این کافه هم آمریکانو بهترینه. صبحونه‌های نقش وصال هم کیفیت خیلی بالایی دارن. البته بدیش اینه روزای جمعه در نقش وصال خبری از صبحونه نیس.

کافه گل رضائیه یکی دیگه از بهترین‌ها و البته قدیمی‌ترین کافه های پایتخته که در خیابون سی تیر، یکی از زیباترین خیابون‌های تهران، قرار داره.
این کافه در گذشته پاتوق هنرمندان بزرگی مثل فروغ فرخزاد و صادق هدایت بوده وبه همین دلیل این کافه واسه خیلی‌ها جذابه. البته قیمت‌های کافه گل رضائیه تقریبا بالاست و واسه رفتن به این کافه باید از قبل واسه خودتون جا رزرو کنین.

واسه رزرو هتل تو تهران، می‌تونید به صفحه هتلای تخفیف دار تهران برید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   نگاهی به رویدادهای جهان در هفته ای که گذشت